Σχετικά με το ότι πάει η εταιρία για φούντο, έχω να πω ότι καλά να πάθει, διότι ποτέ δεν πρόσεξαν τους πελάτες που ήδη είχαν.
Ολες οι προσφορές τους αφορούσαν τους νέους πελάτες. Το μονο που τους ενδιέφερε ήταν να αυξήσουν το πελατολόγιο τους, ΟΧΙ να κρατήσουν τους πελάτες τους.
Λάθος τακτικές των εταιριών. Εμείς σαν συνδρομητές τους επισημαίνουμε τα λάθη τους και η απάντηση τους είναι ότι κάνουν ότι καλύτερο μπορούν! Ε, να που δεν το κάνουν όπως πρέπει και την πάτησαν!
Αναγνώστης