tromaktiko: Παράπονα για το GETITNOW

Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011

Παράπονα για το GETITNOW



Παρηγγειλα ενα tv tuner για τον φορητο υπολογιστη μου (Terra tec T stick Mini HD), απο το καταστημα getitnow.gr πριν μια εβδομαδα.
Στην περιγραφη του προιοντος ΠΟΥΘΕΝΑ δεν αναγραφοταν οτι το προιον ειναι ΜΟΝΟ για ψηφιακα καναλια , αντιθετα στα χαρακτηριστικα αναφερεται σε σημα αναλογικου βιντεο PAL,SECAM και NTSC. Απευθυνομενος στην εταιρεια και συγκεκριμενα στην εξυπηρετηση πελατων, ουτε λιγο ουτε πολυ μου ειπαν οτι φταιω εγω που δεν καταλαβα καλα και δεν ειναι δικο τους προβλημα αυτο. Οταν τους ανεφερα οτι η περιγραφη δεν ηταν ακριβης και οτι κακως δεν το εξηγουν μιας σαφως μιας και δεν εχουν ολοι τις τεχνικες γνωσεις που αυτοι θεωρουν''αυτονοητες'' και οτι παρ ολα αυτα ηθελα να επιστρεψω το προιον για να παρω κατι το οποιο θα με καλυπτε πληρωνοντας μαλιστα τη διαφορα, μου ειπαν οτι αυτο δεν γινεται γιατι η συσκευασια του προιοντος εχει καταστραφει. Ερωτω: και πως θα ξερω αν οντως το προιον μου κανει αν δεν το ανοιξω να το δοκιμασω? ειμαι πελατης του συγκεκριμενου καταστηματος και απο παλια και νομιζω οτι αυτη η συμπεριφορα ειναι αντι επαγγελματικη, αδιαφορη και προκλητικη. Θα το σκεφτω πολυ αν θα αγορασω ξανα απο κει. ΠΡΟΣΟΧΗ!!! η περγραφη προιοντων σε αυτο το site ειναι αθλια!

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!