tromaktiko: Απάντηση: Κλείδωμα πόρτας 15ου Δημοτικού Σχολείου Δράμας

Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

Απάντηση: Κλείδωμα πόρτας 15ου Δημοτικού Σχολείου Δράμας



Aγαπητέ αναγνώστη, με την επιφύλαξη σε αυτό που λέτε ότι δεν είστε ο Δ/της του σχολείου, θα ήθελα να κάνω μια διευκρίνηση. (Αφορά: Απάντηση στο θέμα "Κλείδωμα πόρτας 15ου Δημοτικού Σχολείου Δράμας") Τα προηγούμενα χρόνια και αναφέρομαι την τελευταία 5ετία, κανένας Δ/της δεν κλείδωνε την πόρτα του σχολείου με το που χτυπούσε το κουδούνι. Άνθρωποι είμαστε μπορεί κάτι να μας συμβεί στο δρόμο κατά την προσέλευσή μας. Δηλαδή η τιμωρία προς τα παιδιά που αργούν είναι να βλέπουν τον δάσκαλό τους να τα κλειδώνει από έξω? Να νοιώθουν ότι είναι ανεπιθύμητα...να γυρίσουν την πλάτη τους στο σχολείο και να φύγουν? Επίσης ειπώθηκε ότι θα κλειδωθεί και η πίσω πόρτα.

Αγαπητέ αναγνώστη όταν γίνει συνέλευση του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων, εγώ προσωπικά θα βγω δημοσίως και θα υποστηρίξω τις απόψεις μου αυτές, όπως κάνω άλλωστε εδώ και 5 χρόνια που το παιδί μου πηγαίνει εκεί σχολείο. Εσύ μπορεί να είσαι 3 χρόνια, εγώ είμαι περισσότερα. Προσωπικά δεν έχω καμία εμπάθεια με κανέναν εκπαιδευτικό. Όλοι είναι εξαιρετικοί και κάνουν πολύ σωστά την δουλειά τους μέσα στην τάξη. Τέλος, όσον αφορά την "μουσική παιδεία" καλή είναι κι αυτή, αλλά και το σχολείο είναι μια γενική διαπαιδαγώγηση και όχι επιλεκτική....Δεν εφαρμόζουμε όπου θέλουμε πρωτοποριακά συστήματα και όπου θέλουμε μεσαιωνικά! Ευχαριστώ για τον διάλογο αυτόν, έστω και ανώνυμα, γιατί αυτό δείχνει ότι μας ενδιαφέρει ως γονείς το σχολικό περιβάλλον των παιδιών μας και δηλώνουμε συμμετοχή σε αυτό!

Αναγνώστρια
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!