tromaktiko: Απάντηση σε: "Ερώτηση ή καταγγελία!"

Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2011

Απάντηση σε: "Ερώτηση ή καταγγελία!"



Απάντηση στο Ερώτηση ή καταγγελία!¨
Πριν κάποια χρόνια που είχα πρωτοξεκινήσει να δουλεύω σε νετ καφέ έπρεπε να περνάμε τοπικά σε κάθε υπολογιστή τις αναβαθμίσεις, δηλαδή ο ταμίας έπρεπε να...
είναι στο ταμείο , να κάνει και τεχνικές δουλειές, αμα λάχει να φτιάχνει και κανα pc αν ξέρει και να απαντάει σε ερωτήσεις πελατών + καθαριότητες . Επίσης είχε και περιφερειακές εργασίες όπως σκανάρισμα , εκτυπώσεις , γράψιμο cd – dvd κ.λ.π.

Τώρα πλέον έχουν εκσυγχρονιστεί τα πράγματα . Έχεις το server από τον οποίο τρέχουν τα παιχνίδια , οι αναβαθμίσεις γίνονται πιο εύκολα και γρήγορα ( είναι δουλειά καθαρά τεχνική όμως , ο ταμίας δεν πρέπει να επέμβει σε αυτό ). Θα μπορούσαν να κλείσουν ένα συμβόλαιο τεχνικής υποστήριξης με εταιρεία που το αναλαμβάνει αυτό και να είναι καλυμμένοι. Τα πιο δημοφιλή παιχνίδια όπως Wow , League of Legends , Lineage κ.λ.π. φροντίζεις ως κατάστημα να γίνονται οι αναβαθμίσεις στην ώρα τους . Αν τύχει μέσα σε εκατοντάδες παιχνίδια να έχει ξεχαστεί να γίνει αναβάθμιση σε κάποιο παιχνίδι μη δημοφιλές παίρνεις τηλ .στην τεχνική υποστήριξη και ενημερώνεις τον πελάτη πότε θα είναι έτοιμο. Επίσης δε βάζεις παιχνίδια που δεν τα σηκώνουν οι υπολογιστές σου.

Υπάρχει μία μικρή αναμονή όμως μέχρι να κατέβει το παιχνίδι στον υπολογιστή από το server σε παιχνίδια πολλών GB όπως τοWow ή το Lineage ( δε μιλάω για αναβάθμιση ).

Η ταμίας το πιο πιθανό είναι να είναι κάποια φοιτήτρια χωρίς ένσημα με μισθό part – time από τον οποίο παρακρατούνται τα μείον του ταμείου χωρίς εμπειρία που απλά να ξέρει να χειρίζεται το πρόγραμμα χρέωσης και την ταμειακή. Η ‘μπορεί το κατάστημα να μην έχει καλή τεχνική υποστήριξη και να αναγκάζεται η ταμίας να απαντά έτσι γενικόλογα. Οι πελάτες σαφώς και απαιτούν και πρέπει να είναι αναβαθμισμένα τα παιχνίδια.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!