tromaktiko: Απάντηση στο: Στην εποχή του καραβανά

Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

Απάντηση στο: Στην εποχή του καραβανά



Φίλε Αναγνώστη, είμαι γυναίκα στρατιωτικού και συγκεκριμένα υπαξιωματικού του ΠΝ. Ναι πολλές φορές έχω ακούσει για κάποιους που...(αφορά: Στην εποχή του καραβανά) έχουν βολευτεί ή κάποιους που φέρονται "τσίπικα" αλλά σε ποια δουλειά δεν υπάρχουν τέτοιοι? Ναι έχω εκφράσει κι εγώ την αντίθεσή μου για την σύνταξη στα 48 και κάτι, που φυσικά δεν ισχύει πια ούτε κατά διάνοια. Φτάνει να σου πω ότι ο άνδρας μου έχει 20 χρόνια υπηρεσίας, τα 15 σε στόλο και η αμοιβή του είναι 1250 ευρώ με όσες επιπλέον ώρες και όσες αργίες και αν δουλέψει! Έχουμε τρία παιδιά και για το κάθε ένα κρατούν κάθε μήνα, ένα καθόλου ευκαταφρόνητο ποσό για το προικώο τους αν και στο σημείο που έχουμε φτάσει πολύ φοβάμαι ότι δεν θα το δούμε ποτέ.  Και κάτι τελευταίο... Αν γνώριζες τις ποσότητες φαγητού που πετιέται γιατί είτε δεν υπολογίζεται σωστά είτε γιατί κάποιοι προτιμούν τα σουβλάκια αντί του φαγητού, και το περίσσευμα αυτό απαγορεύεται να βγει από το στρατόπεδο, σίγουρα θα είχες άλλη γνώμη έστω και για αυτά τα λίγα, που σήμερα είναι πολλά, που πληρώνουν τα μέλη των διαφόρων υπηρεσιών που παρέχουν σίτιση. Θα ήθελα επίσης να σου δώσω και μια συμβουλή. Μη τα βάζεις με αυτούς που "βράζεις στο ίδιο καζάνι." Δεν φταίνε εκείνοι για το κατάντημα μας. Να τα βάλεις με τους ανθέλληνες πολιτικούς μας τους οποίους εξ υπηρετείς με την στάση σου. 

Αναγνώστρια
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!