tromaktiko: Η Άντζελα εμπνέει το ΠΑ.ΣΟ.Κ

Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2011

Η Άντζελα εμπνέει το ΠΑ.ΣΟ.Κ



Δυο φωνές μου φωνάζουν, δυο φωνές με τρελαίνουν, να φύγω ... να πάω, που; Δυο φωνές μου φωνάζουν, δυο φωνές με τρομάζουν, να μείνω ... να κάνω, τι;
Με αυτό το ρεφρέν που προέρχεται από το γνωστό λαϊκό άσμα της Άντζελας Δημητρίου, «Δυο φωνές», περιέγραψε το υπάρχον αδιέξοδο στο ΠΑ.ΣΟ.Κ , στέλεχος του κόμματος σε εκδήλωση του P’80 ( ΠΑΣΠ δεκαετίας ’80 ) όπου παραβρέθηκε η πράσινη τρόικα ( Λοβέρδος, Διαμαντοπούλου, Ραγκούσης ) …και ο κ. Μόσιαλος.

Το τραγούδι λέει επίσης « Από τη μια το μυαλό μου λέει φύγε, κι από την άλλη η καρδιά μου λέει μη. Κι εγώ στη μέση να παλεύω απεγνωσμένα σαν ακροβάτης που του κόβουν το σκοινί»

Λοιπά σχόλια περιττεύουν…

Για την ιστορία, την μουσική έχει γράψει ο Θέμης Αδαμαντίδης και τους… προφητικούς στίχους ο Μάνος Κουφιανάκης.
briefingnews.gr

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!