tromaktiko: Καταγγελία για το Αστικό ΚΤΕΛ Κατερίνης

Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011

Καταγγελία για το Αστικό ΚΤΕΛ Κατερίνης



Η απαράδεκτη συμπεριφορά των οδηγών προς τους πολίτες δεν εχει τέλος. Μου συνέβη το εξής περιστατικό πριν απο λίγες μέρες...
Κατευθυνόμουνα προς την στάση των αστικών για να πάρω το λεωφορείο απο Παραλία προς Κατερίνη.Δυστυχώς την ώρα που έφθανα στη στάση, το λεωφορείο είχε φτασει και έτσι έτρεξα για να βγάλω εισιτήριο απο το μηχάνημα εισιτηρίων.Ο οδηγός με έβλεπε καθως περίμενα να εκδοθεί το εισιτήριο (οσο ανέβαιναν οι επιβάτες) και αφου ανέβηκαν όλοι απλα έκλεισε την πόρτα και έφυγε !! (ίσως γιατι εξαντλήθηκε η υπομονή του .. για να πληρώσω το εισιτήριο??) Οι αλλοι επιβάτες του έκαναν νόημα να σταματήσει αλλα ο οδηγός δεν σταμάτησε, με αποτέσμα να περιμένω άλλα 15 λεπτά για το επόμενο.Άλλες φορές που ανεβαίνω, οι οδηγοί περιμένουν τον κόσμο να βγάλει το εισιτήριό του.Στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως, ο οδηγός ηταν αγενέστατος.Αυτή δεν ειναι συμπεριφορά ... Ηταν εξευτελισμός και αδιαφορία προς τους πελάτες της εταιρίας.Θα ήμουν ευγνώμων και εγώ αλλα και όλοι οι υπόλοιποι συνάνθρωποι μου αν οι οδηγοί πριν φύγουν απο την στάση, ελέγχουν τον κόσμο που βγάζει εισιτήριο για να προλάβει το λεωφορείο.Δεν είμασταν και δέκα άτομα που περίμεναν να βγάλουν για να δικαιολογηθεί το περιστατικό, ήμουν μόνο εγώ.Το περιστατικό συνέβη την περασμένη Πέμπτη (15/12) και το λεωφορείο ήταν γύρω στις 12:20 μ.μ που έφευγε απο Παραλία προς Κατερίνη.

Αναγνώστης

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!