μέσω mail στην διεύθυνση cs@getitnow.gr.
1ο mail 17-11-2011
Αξιότιμοι Κύριοι - ες,
Ονομάζομαι Χ. Ε. και στις 15-11-11 είχατε προσφορά το προϊόν με κωδικό 0622099 NB COOLER XILENCE XPLP-M600.B.
Πριν παραγγείλω το προϊόν διάβασα και τις πληροφορίες αλλά και τα τεχνικά χαρακτηριστικά και στη συνέχεια χρησιμοποίησα την υπηρεσία σας click2chat για κάποιες διευκρινήσεις σχετικά με το προϊόν.
Οι ερωτήσεις που έκανα ήταν 2 και ήταν οι εξής:
1. Αν έχει παροχή ρεύματος για την λειτουργία του ή είναι μέσω usb?
2. Έχω αντί για 16η 15,4 κάνει?
Οι απαντήσεις που πήρα από τον υπάλληλο σας ήταν:
Το συγκεκριμενο προιον λειτουργει με παροχη ρευματος
μπορει να το χρησιμοποιησετε εως και 16¨
Αφού πήρα τις απαντήσεις και είδα ότι το προϊόν έχει τις προϋποθέσεις που ήθελα, έκανα την παραγγελία με αριθμό 5031832967 και επέλεξα να σταλεί στο κατάστημα Αμαρουσίου για να το παραλάβω.
Στις 17-11-11 έλαβα μήνυμα στο κινητό μου ότι η παραγγελία μου βρίσκεται στο κατάστημα που επέλεξα. Πέρασα από το κατάστημα και παρέλαβα το προϊόν και αποχώρησα για το σπίτι μου το οποίο βρίσκεται στον Ωρωπό όπως φαίνεται και στην απόδειξή σας.
Φτάνοντας στο σπίτι και ανοίγοντας την συσκευασία μένω άναυδος όταν βλέπω μέσα στο κουτί μόνο το cooler και ένα καλώδιο usb . Μάταια έψαχνα να βρω το τροφοδοτικό.
Κάλεσα λοιπών στο 2108181901 και μίλησα με τον Κύριο Χατζημελέτη που του εξέφρασα το παράπονο - καταγγελία παραπλανητικής πώλησης. (Πλήρωσα ένα προϊόν που ποτέ δεν παρέλαβα). Η απάντηση του μετά από μερικά λεπτά που μου ζήτησε για να με ξανά καλέσει ήταν να γυρίσω το προϊόν πίσω και να πιστωθώ τα χρήματα μου.
Έκανα παραγγελία προιον προσφοράς για να κερδίσω κάποια λίγα χρήματα λόγο των δύσκολων καιρών που διανύουμε και τελικά ..
Έτσι είναι η πολιτική της εταιρείας, να πουλά με παραπλανητικό τρόπο προϊόντα της?
Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας και θα σας παρακαλούσα να μου απαντήσετε εγγράφως για χρήση κάθε νόμιμου δικαιώματός μου.
Με εκτίμηση
Χ. Ε.
Τηλ. Επικοινωνίας
694....... - 22950.....
------------------------
2o mail 22-11-2011
Αξιότιμοι Κύριοι -ες,
ακόμα και σήμερα 22-11-11 δεν έχω λάβει καμία απάντηση σχετικά με το θέμα μου.
Θα περιμένω μέχρι τέλος της εβδομάδας και θα προχωρήσω με κάθε νόμιμο μέσω.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
----------------------
Η απάντηση που μου έστειλαν ήταν:
Στις 24 Nov, 2011 @ 05:41 pm, Ο Agent 1524 έγραψε: Αγαπητέ/ή
Σας ευχαριστούμε που επιλέγετε το Getitnow.gr για τις αγορές σας.
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι εξετάζουμε το αίτημα σας και θα σας ενημερώσουμε σύντομα για την εξέλιξη του καθώς θα χρειαστούμε περισσότερο χρόνο για την διευθέτηση του .
Βρισκόμαστε στη διάθεση σας για οτιδήποτε χρειαστείτε.
Στην διάθεση σας, Getitnow.gr Customer Passion 24ωρo Live Help!
. 800 - 11 - 43848 χωρίς χρέωση | 210 - 8181901 από κινητό |
. Click to Chat & Click to Call | cs@getitnow.gr
Πρώτο Βραβείο στην Εξυπηρέτηση Πελατών το 2011
---------------------
3o mail 8-12-2011
Αγαπητοί Κύριοι,
βλέπω ότι μάλλον δεν σας ενδιαφέρει αν κάποιος πελάτης σας έχει παράπονα.
Ζητήσατε περισσότερο χρόνο για να εξετάσετε το θέμα μου και σας τον έδωσα αλλά δεν βλέπω να απαντάτε εγγράφως στο παράπονο μου σχετικά με την παραπλανητική πώληση, προφανώς για να μην έχω επίσημα την απάντηση σας στην δικαστική πορεία που θα ακολουθήσω.
Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας και να σας ενημερώσω ότι θα κινηθώ με κάθε νόμιμο μέσο παρ΄ ότι αποφύγατε να μου απαντήσετε μετά από περίπου ένα μήνα.
Υ.Γ. θα αναρτήσω και ολόκληρο το κείμενο συνομιλίας μας σε αρκετά bloc και forum για να έχουν μια άποψη για την εταιρεία σας αρκετοί ακόμα καταναλωτές.
Με εκτίμηση
Χ. Ε.
Τηλ. Επικοιν.
694.......