tromaktiko: Σχετικά με την Alpha Bank και τις κάρτες

Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

Σχετικά με την Alpha Bank και τις κάρτες



Αφορά Κάρτες ALPHA Bank - Σοβαρό κενό ασφαλείας!
Εγώ θα συμπληρώσω ότι δεν είναι μόνο η Alpha Bank 'μη-σοβαρή' τράπεζα! Το Φθινόπωρο, ακριβώς πριν τα σκάνδαλα, εξαφανίστηκαν από τον λογαριασμό μου...
3,0000 ευρώ μέσα σε 3 μέρες (6 αναλήψεις κατά τα λεγόμενα της τράπεζας). Χρειάστηκε τεράστια μάχη και επιμονή από εμένα και τον δικηγόρο μου για να με αποζημιώσουν. Φυσικά η απάτη είχε γίνει μέσω ΑΤΜ και τα θύματα ήταν αμέτρητα. Η ίδια η τράπεζα δε, αρνιόταν κατηγορηματικά την ενημέρωση της αστυνομίας! Λίγες μέρες αργότερα, οικογενειακός φίλος έχασε 200 ευρώ από τον λογαριασμό του που διατηρούσε την Eurobank...
Με άλλα λόγια, αυτό που κατάλαβα από την εμπειρία μου, είναι ότι όποια συστήματα ασφαλείας και να εμπνευστούν οι τράπεζες, πολύ άμεσα καταρρέουν μπροστά στους 'πολυτάλαντους΄απατεώνες.. Άρα το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να εφοπλιστούμε με υπομονή, να καταργήσουμε τις κάρτες και να περιμένουμε καρτερικά στις ουρές...

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!