tromaktiko: Υπερβολικά ενοίκια στην Ορεστιάδα

Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2012

Υπερβολικά ενοίκια στην Ορεστιάδα



Ειμαι ελευθερος επαγγελματιας εδω και 6 χρονια και δραστηριοποιουμε σε πολεις της θρακης.Οπως ολοι οι επαγγελματιες ετσι και εγω προσπαθω να...
ριξω τα λειτουργικα μου εξοδα και κυριως τα υπερβολικα ενοικια. Και που λετε στην πολη της ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ ιδιοκτητης του καταστηματος που νοικιαζω αντι για μειωση ενοικιου που του ζητησα μου εστειλε εξωδικο και μου απαιτησε να του αδειασω το καταστημα αν δεν τον δωσω ολο το ενοικιο δηλαδη 45 τετ. καταστημα 1300euro την ωρα που σε αλλες πολεις τις θρακης τα ενοικια εχουν πεσει 50% και στην Ορεστιαδα σε μια ομορφη πολη με πολυ φιλοξενο κοσμο και παρολο που η ΑΝΔΡΙΑΝΟΥΠΟΛΗ ΚΑΙ Η ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ειναι 5 λεπτα η τοπικη κοινωνια προτιμα την αγορα της ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ.Αντιθετα οι ιδιοκτητες επαγγελματικων ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ειναι στον κοσμο τους και δεν μπορουν να καταλαβουν τις δυσκολιες που περναμε εμεις οπως και ο περισσοτερος κοσμος αυτοι εμενουν στις απαιτισεις τους και απειλουνε???
ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ!

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!