Θα ήθελα να σε πληροφορήσω ότι, επειδή δουλεύω και εγώ σε εστιατόριο, ο πελάτης πρέπει να μας λέει είτε από...
τηλεφώνου σε περίπτωση που κάνει τηλεφωνική κράτηση, είτε κατά την άφιξη του στο κατάστημα ότι είναι κάτοχος εκπτωτικής κάρτας για να εκδώσουμε τις αποδείξεις με τη σχετική έκπτωση.
Αυτό γίνεται για καθαρά λογιστικούς λόγους, και όχι λόγω έλλειψης σεβασμού προς τον πελάτη. Και επειδή ο ιδιοκτήτης δεν αναγνωρίζει τέτοια λάθη από το προσωπικό του τα 15€ που θα αφαιρούσαν από εσένα, να είσαι σίγουρος ότι θα έμπαιναν στο ταμείο από τα φιλοδωρήματα του σερβιτόρου ή ακόμα χειρότερα από την τσέπη του.
τηλεφώνου σε περίπτωση που κάνει τηλεφωνική κράτηση, είτε κατά την άφιξη του στο κατάστημα ότι είναι κάτοχος εκπτωτικής κάρτας για να εκδώσουμε τις αποδείξεις με τη σχετική έκπτωση.
Αυτό γίνεται για καθαρά λογιστικούς λόγους, και όχι λόγω έλλειψης σεβασμού προς τον πελάτη. Και επειδή ο ιδιοκτήτης δεν αναγνωρίζει τέτοια λάθη από το προσωπικό του τα 15€ που θα αφαιρούσαν από εσένα, να είσαι σίγουρος ότι θα έμπαιναν στο ταμείο από τα φιλοδωρήματα του σερβιτόρου ή ακόμα χειρότερα από την τσέπη του.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ