Πολλές φορες εχουν συμβει διαφορα απαραδεκτα στο εν λογω ταξιδιωτικο γραφείο, και απορώ γιατι δεν γίνεται...
καμια προσπαθεια βελτίωσης. Κατ επαναληψη εχω ακουσει απο γνωστους και φιλους παραπονα. Παραθέτω και τη δικη μου εμπειρια. Πριν τρια χρονια εκλεισα μια εκδρομη στη Χίο, πληρωσα το ποσο που μου ζητησαν για ξενοδοχειο με πρωινο και τρεις μερες ξεναγηση στο νησι. Τέσσερις μερες πριν την αναχωρηση μας ειδοποιουν απο το γραφειο οτι η ξεναγηση ματαιωνεται και μαζι και η μεταφορα απο και προς το αεροδρομιο. Οπως ηταν φυσικο διαμαρτυθηκαμε για την αργοπορια της ενημέρωσης, αλλα και για τον τροπο μεταφορας μας απο και προς το αεροδρομιο. Η απαντηση τους ηταν "να σας δωσουμε πεντε ευρω να πατε με ταξι". Μετά απο αυτο καταλαβαίνετε τι ακολοθουθησε. Να επισημανω επισης το γεγονος οτι σε ολες τις επαφες μας προσωπικες ή δια τηλεφωνου το προσωπικο την μονη φορα που ηταν ευγενικό και γελαστο ήταν οταν μας ενημερωσαν για την ματαίωση της ξεναγησης. Κε ζορπιδη ακουτε!
καμια προσπαθεια βελτίωσης. Κατ επαναληψη εχω ακουσει απο γνωστους και φιλους παραπονα. Παραθέτω και τη δικη μου εμπειρια. Πριν τρια χρονια εκλεισα μια εκδρομη στη Χίο, πληρωσα το ποσο που μου ζητησαν για ξενοδοχειο με πρωινο και τρεις μερες ξεναγηση στο νησι. Τέσσερις μερες πριν την αναχωρηση μας ειδοποιουν απο το γραφειο οτι η ξεναγηση ματαιωνεται και μαζι και η μεταφορα απο και προς το αεροδρομιο. Οπως ηταν φυσικο διαμαρτυθηκαμε για την αργοπορια της ενημέρωσης, αλλα και για τον τροπο μεταφορας μας απο και προς το αεροδρομιο. Η απαντηση τους ηταν "να σας δωσουμε πεντε ευρω να πατε με ταξι". Μετά απο αυτο καταλαβαίνετε τι ακολοθουθησε. Να επισημανω επισης το γεγονος οτι σε ολες τις επαφες μας προσωπικες ή δια τηλεφωνου το προσωπικο την μονη φορα που ηταν ευγενικό και γελαστο ήταν οταν μας ενημερωσαν για την ματαίωση της ξεναγησης. Κε ζορπιδη ακουτε!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ