tromaktiko: H Madonna έσπασε τη σιωπή της

Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

H Madonna έσπασε τη σιωπή της



Πέρασε ένας χρόνος σχεδόν από την ημέρα που κυκλοφόρησε το «Born this way» της Lady Gaga και η Madonna αποφάσισε τελικά...
να σπάσει τη σιωπή της. Μιλώντας στην εκπομπή του ABC 20/20, η βασίλισσα της pop δεν άντεξε να μην μιλήσει για τις συγκρίσεις που γίνονται ανάμεσα στις δύο καλλιτέχνιδες, αλλά και στη... μίμηση από την πλευρά της 25χρονης τραγουδίστριας.

Ομολόγησε ότι μόλις άκουσε το «Born This Way», θυμήθηκε τη δική της επιτυχία του 1989 «Express Yourself» καθώς ο ήχος ήταν σχεδόν ο ίδιος.

Προτού φυσικά «τη σφάξει με το βαμβάκι» η Madonna μίλησε εγκωμιαστικά για τη Lady Gaga: «Είναι πολύ ταλαντούχα. Πιστεύω ότι κάνει πολλές αναφορές σ’ εμένα με τη δουλειά της. Και μερικές φορές το θεωρώ απολαυστικό και κολακευτικό και πολύ καλό... Τα τραγούδια της μου φαίνονται σαν να παίρνει κάτι που έγινε πριν από 20 χρόνια και το μεταλλάσσει και το ερμηνεύει ξανά με τον δικό της τρόπο. Υπάρχουν πολλές οπτικές να το δει κάποιος. Δεν μπορώ να ενοχληθώ από αυτό... γιατί ολοφάνερα την έχω επηρεάσει!» δήλωσε η βασίλισσα της pop δείχνοντας να είναι ανωτέρω.


Μιλώντας συγκεκριμένα για το Βorn This Way, η Madonna ανέφερε ότι της φάνηκε οικείος ο ήχος και ότι αισθάνθηκε «ανα-γωγική». Όταν η δημοσιογράφος τη ρώτησε τι σημαίνει η λέξη, εκείνη την προέτρεψε να την κοιτάξει στο λεξικό.

Ωστόσο, και η ίδια η Gaga πριν από έναν χρόνο, σε συνέντευξή της, υπογράμμισε ότι δέχθηκε πολύ μεγάλη επιρροή από τη Madonna για να γράψει το άλμπουμ της «Born This Way»: «Την αγαπώ ειλικρινά πάρα πολύ. Πιστεύω ότι είναι καταπληκτική. Κανείς δεν θα μπορούσε να την αντιγράψει και ναι είμαι Ιταλίδα από τη Νέα Υόρκη και δεν είναι δικό μου λάθος ότι της μοιάζω, έτσι! Οπότε, κοίτα, είναι πολύ ενοχλητικό για εμένα να λένε κάποιοι ότι δεν μου αρέσει να μας συγκρίνουν... Είναι υπέροχη, είναι πηγή έμπνευσης κα απελευθερωτική κα σίγουρα με ενέπνευσε για το άλμπουμ μου, όπως όμως και ο David Bowie, και ο Prince, και ο Michael Jackson, και η Grace Jones, κι αυτό δεν θα το άλλαζα ποτέ!»



     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!