(αφορά:Απαράδεκτη η πολιτική του καταστήματος Intimissimi )
με τίτλο (έντονα μαύρα γράμματα) «Απαράδεκτη η πολιτική του καταστήματος Intimissimi», αναφέρεστε σε περιστατικό σε κατάστημα δικαιοδόχου (frachisee) Intimissimi» στα Χανιά, φιλοξενώντας, υιοθετώντας και διαδίδοντας τα αναληθή στοιχεία της ανώνυμης καταγγελίας, δίχως πριν να επικοινωνήστε για να τα διασταυρώσετε το περιεχόμενο της προβεβλημένης από εσάς καταχώρισης, σε βάρος της αλυσίδας Intimissimi. Με την συγκεκριμένη καταχώριση αποδίδετε βαρείς χαρακτηρισμούς σε βάρος της αλυσίδας καταστημάτων Intimissimi. Η αρνητική σε βάρος της αλυσίδας απήχηση της καταχώρησής σας στους bloggers της ιστοσελίδας σας, αποδεικνύεται από τα αρνητικά σχόλια των bloggers που επίσης φιλοξενούνται μετά την διασπορά των στοιχείων που προβάλλονται στην καταχώρησή σας . Για την αποκατάσταση της αληθείας σημειώνουμε τα εξής:
1. Κατά το χρονικό διάστημα από 09.01.2012 μέχρι 14.01.2012 η αλυσίδα έχει εφαρμόσει (παρ. 3 αρθρ. 15 ν. 3377/2005, όπως τροποποιήθηκε με το ν. 3769/2009) δεκαήμερο προσφορών σε συγκεκριμένα είδη. Οι χειμερινές εκπτώσεις ( παρ. 1 άρθρ. 15 ν. 802/76 όπως τροποποιημένο με το ν. 3769/2009 ισχύει), ξεκινούν την 15.01.2012 και λόγω αργίας της Κυριακής φέτος την 16.01.2012. Η αλυσίδα και το συγκεκριμένο κατάστημα Χανίων έχουν τηρήσει τη νόμιμη διαδικασία γνωστοποίησης του δεκαημέρου προσφορών, πριν την έναρξη της ενέργειας αυτής, ενώπιον της αρμόδιας Περιφέρειας. Συνεπώς οποιαδήποτε αποκλιση του καταστήματος σε σχέση με τις τιμές ειδών προσφοράς που πωλούνται, από τις τιμές που κοινοποιήθηκαν στις αρμόδιες αρχές με τη νόμιμη γνωστοποίηση που προηγήθηκε, μπορεί να επισύρει κυρώσεις σε βάρος της τοπικής επιχείρησης.
2. Η αλυσίδα Intimissimi τηρεί απαρέγκλιτα τις νόμιμες υποχρεώσεις της, σεβόμενη τους καταναλωτές της και παρέχοντας είδη που συνδυάζουν την καλύτερη σχέση ποιότητας – τιμής με την φιλικότερη εξυπηρέτηση, εξασφαλίζοντας εκτός από άριστη φήμη και την πίστη των καταναλωτών της. Επέδειξε μάλιστα κοινωνική ευαισθησία διατηρώντας τις τιμές της σε σταθερά επίπεδα και απορροφώντας την αύξηση του ΦΠΑ. Η κύρια δικαιοδόχος είναι αμιγώς Ελληνική εταιρεία, με 100% ελληνικά κεφάλαια, το σύνολο δε των 130 υποκαταστημάτων και τοπικών καταστημάτων των δικαιοδόχων είναι επίσης Ελληνικές επιχειρήσεις, που απασχολούν συνολικά περί τους 560 εργαζομένους. Η επιτυχία της στηρίζεται σε συνεπή διαχείριση των οικονομικών της και άριστη οργάνωση που της επέτρεψαν ανάπτυξη δίχως δανεισμό, με πλήρη σεβασμό των δικαιωμάτων των εργαζομένων της και των υποχρεώσεών της έναντι του Ελληνικού δημοσίου. Αποτελεί συνεπώς υπόδειγμα υγιούς Ελληνικής επιχείρησης.
3. Στην κάρτα αλλαγής κάθε είδους δίνεται η δυνατότητα αλλαγής εντός 30 ημερών. Η αλλαγή πραγματοποιείται με τις τιμές που ισχύουν κατά την αλλαγή. Συνεπώς αν πράγματι επιθυμούσε η συγκεκριμένη (ανώνυμη) καταναλώτρια την αλλαγή του συγκεκριμένου είδους με οποιοδήποτε άλλο είδος του καταστήματος σε ανάλογα εκπτωτική τιμή με αυτή του είδους που προμηθεύτηκε και πωλείται αυτή την εβδομάδα σε τιμή προσφοράς, θα μπορούσε δίχως πρόβλημα να κάνει την αλλαγή της την επόμενη εβδομάδα, που ξεκινούν οι χειμερινές εκπτώσεις για το σύνολο των ειδών του καταστήματος (εκτός από τις νέες παραλαβές και την κλασσική συλλογή). Η εμπορική πολιτική – που εφαρμόζεται και στις εκπτώσεις είναι αναρτημένη ευανάγνωστα πλησίον του ταμείο κάθε υποκαταστήματος.
4. Σε κάθε περίπτωση η προβεβλημένη καταχώρηση της πρόσκλησης της ανώνυμης καταναλώτριας «να μην ξαναγοράσει κανείς απ’ αυτές τις αλυσίδες καταστημάτων και να ενισχύσουμε όσο μπορούμε τους ντόπιους επιχειρηματίες που προσπαθούν να επιβιώσουν κόντρα στα μεγάλα συμφέροντα», βάλλει κατά της φήμης και της εμπορικής πίστης της αλυσίδας μας και επιπλέον είναι ανακριβής διότι και «αυτή» η αλυσίδα, είναι ντόπια επιχείρηση που δημιουργήθηκε εκ του μηδενός, μεγάλωσε και έγινε αγαπητή στον καταναλωτή με συνεπή διαχείριση και σεβασμό στον καταναλωτή.
5. Σε κάθε περίπτωση, το δικαίωμα της ελεύθερης έκφρασης οφείλει να συνδυάζεται με την αντίστοιχη ανάληψη ευθύνης της γνώμης που διατυπώνεται επώνυμα. Η φιλοξενία της γνώμης και η επιλογή της συγκεκριμένης «είδησης – γνώμης» ώστε να προβληθεί από τον συγκεκριμένο δικτυακό χώρο, ενημερωτικό μέσο, ιστολόγιο, ηλεκτρονικό ημερολόγιο κ.λ.π, επιβάλει την προηγούμενη διασταύρωση ως προς την ακρίβεια του περιεχομένου ή επικοινωνία και με τους άμεσα θιγόμενους, πράγμα που δεν συνέβη στη συγκεκριμένη περίπτωση.
6. Συνεπώς ο τρόπος και το μέσο που επελέγη για την προβολή της συγκεκριμένης καταχώρισης (δεν βρήκαμε στην ιστοσελίδα καταχωρημένα στοιχεία του κατόχου της), δημιουργεί εύλογη απορία ως προς τις προθέσεις των εμπλεκομένων και πρέπει να ιδωθεί με έντονη επιφύλαξη, στο έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον που αντιμετωπίζουμε στη συγκεκριμένη οικονομική συγκυρία.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Η ΠΛΗΡΕΞΟΥΣΙΑ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ
ΒΑΣΙΛΙΚΗ Α. ΓΕΩΡΓΑΝΤΑ