στις 2/12/2011 στη νέα μου κατοικία.
Αρχικά μου είπαν ότι δεν μπορώ να διακόψω τη γραμμή μου γιατί θα πλήρωνα ακυρωτικά, λόγω της ύπαρξης του συμβολαίου και ότι η μετεγκατάσταση θα γινόταν σε 18 εργάσιμες ημέρες - δηλαδή στις 28/12/2011 - . Από την ημερομηνία αυτή και μετά έχω κάνει τουλάχιστον 10 κλήσεις από το κινητό μου τηλέφωνο (οι οποίες χρεώνονται αρκετά!) και λόγω του ότι μου είναι απαραίτητο το ίντερνετ στη δουλειά μου, έχω ήδη κάνει σύνδεση σε εταιρία κινητής τηλεφωνίας και πληρώνω για mobile internet αρκετά χρήματα κάθε ημέρα λόγω της αναξιοπιστίας της ontelecoms. Η ενημέρωση για τη πρόοδο του αιτήματός μου είναι από ανύπαρκτη έως απαράδεκτη και η τελική ημερομηνία που μου είπαν από την εξυπηρέτηση πελατών είναι 18/1/2012 (46 ημέρες μετά την αίτηση και 20 μέρες καθυστέρηση!!!!!).Να σημειώσω ότι σε κάθε κλήση που έκανα στην εξυπηρέτηση πελατών μου λέγανε ότι θα με πάρει τηλέφωνο και δεν έλαβα ποτέ κανένα τηλέφωνο. Αυτό δείχνει μάλλον τον σεβασμό που έχουν στους πελάτες τους...
Θα ήθελα επίσης να πω ότι μέχρι το γεγονός αυτό δεν είχα ποτέ πρόβλημα με την ποιότητα των υπηρεσιών της ontelecoms, αυτό όμως το περιστατικό με έκανε να αλλάξω τακτική προς την εταιρία και να λήξω τη σύνδεση την ίδια μέρα που θα λήξει το συμβόλαιό μου, και φυσικά να προτείνω το ίδιο και σε όλους του συγγενείς-φίλους και γνωστούς που έχουν ontelecoms.
Θα αναφερθώ και στην προστασία καταναλωτών για να με συμβουλέψει πώς να προχωρήσω σε περαιτέρω ενέργειες για να αποζημιωθώ για να χρήματα που μου κόστισε σε λογαριασμούς κινητού και mobile internet ,η καθυστέρηση που προκάλεσε η ανυπαρξία εξυπηρέτησης από την εταιρία ontelecoms.
Αναγνώστης