tromaktiko: Προσοχή στα μαγαζιά αγοράς χρυσού και στα ενεχυροδανειστήρια

Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

Προσοχή στα μαγαζιά αγοράς χρυσού και στα ενεχυροδανειστήρια



Θέλοντας να ρευστοποιήσω κάποια παλιά χρυσαφικά της γιαγιάς, έκανα την έρευνά μου...
στην Καλλιθέα στην οδό Θησέως σε 3 μαγαζιά σε απόσταση μόλις 50 μετρων! Ήταν λογικο να μου δωσουν διαφορετικες τιμες αλλα απαράδεκτο να μου πουν διαφορετικα γραμμάρια! Το συγκεκριμένο μαγαζί στην Θησέως 189 προσπαθούσε με πλάγιους τρόπους να σε ψησει προσφέροντας περισσότερα λεφτά για να μην φυγεις και καταλαβεις την άπατη! Το συμπερασμα που εβγαλα μετα την ερευνα μου, ειναι οτι κανεις δεν μου εκοψε απόδειξη αλλα και ουτε μου κράτησαν τα στοιχεία μου! Με λιγα λογια η χαρα του μαυρου χρήματος και τα μαγαζια οπου η κλεφτες ρευστοποιούν!

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!