tromaktiko: Απάντηση στο "Μία ακόμα γνώμη..."

Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

Απάντηση στο "Μία ακόμα γνώμη..."



Αναφέρεις "φίλε" αναγνώστη ότι έπρεπε να σκεφτόμασταν όλη αυτή την κατάσταση 30+2 χρόνια τώρα..είμαι 23 χρονών "φίλε" μου... τι να σκεφτόμουν ακριβώς??
(αφορά: 
Μία ακόμα γνώμη...)
Είμαι φοιτητής στο πολυτεχνείο..γιατί να μου κλέψουν τα όνειρα??σε τι έχω φταίξει ακριβώς??σε ποιο υπόστεγο,σε ποια αποθήκη να πάω να αναζητήσω δουλεία όταν τελειώσω??τα ίδια που σου λέω τώρα τα έχω πει πολλάκις και σε συγγενικά μου πρόσωπα..τη γενιά των βολεμένων όπως την αποκαλώ!!ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΑ ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΤΙΣ Μ...ΕΣ ΑΛΛΩΝ!!ΕΙΜΑΙ ΠΙΑ ΕΝΗΛΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ!!ΜΟΥ ΤΟ ΣΤΕΡΟΥΝ!!δεν σπουδάζω οικονομικά,"φίλε" μου,δεν γνωρίζω την ακριβή έννοια της χρεωκοπίας..μα γνωρίζω από πρώτο χέρι την χρεοκοπία αξιών!!και αυτή έχει επέλθει εδώ και καιρό,και λαμόγια και θλιβερά ανθρωπάκια όπως αυτά που είναι στην εξουσία είναι εδώ και καιρό χρεοκοπημέν.το μνημόνιο Β πέρασε λογικά και με βαθιά λύπη μου το συνειδητοποιώ αυτή τη στιγμή που γράφω.θα περάσουμε το κατώφλι μιας εποχής που θα κυριαρχεί η εξαθλίωση-όχι μόνο οικονομική μα και ψυχική-περιμένω λοιπόν "φίλε" μου να πάρω το χαρτί μου και να τραβήξω για άλλους δρόμους...έξω από τα σύνορα αυτού του οίκου ανοχής όπου ζω πια...γιατί αν και μεγάλωσα σε αυτόν,εγώ "ιερόδουλη" δεν επιτρέπω στον εαυτό μου να γίνει.και μαζί με μένα και πλήθος άλλων ομοίων μου θα πράξουν το ίδιο!! Kαι τότε,όταν η χώρα θα έχει ουσιαστικά πτωχεύσει,τότε θέλω να δω όλα τα παπαγαλάκια του σήμερα σε ποιον θα λαικίζουν,που δεν θα έχει μείνει άνθρωπος πίσω να τους ακούσει.δεν είναι λύση η αλλαγή στις εκλογές όπως λες "φίλε"μου.λύση είναι αυτή της Ισλανδίας.μπορείς αν θες να ζεις στην αυταπάτη που διαφαίνεται από το μήνυμά σου "φίλε" μου,ή στο κινδυνολογικό περιβάλλον όπως αρκετοί φαίνεται να υπογράμμισαν.εγώ αποχωρώ.και μαζί μου όλη η γενιά μου να είσαι σίγουρος για αυτό "φίλε" μου και λοιπά παπαγαλάκια του ελέους. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΕΛΛΑΔΑ!!!

Αναγνώστης

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!