tromaktiko: Υπάρχει ελπίδα για τους Έλληνες;

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

Υπάρχει ελπίδα για τους Έλληνες;



Ναι ρε υπάρχει... Υπάρχει γιατί οι Έλληνες επιβιώνουμε με όλα τα κακά της φυλής μας εδώ και χιλιάδες χρόνια, κόντρα στους πάντες και τα πάντα...
καταντήσαμε να μετράμε περισσότερο τη τσέπη μας παρά την ΨΥΧΗ μας, εκεί μας έφτασαν οι εθνοπροδότες πολιτικοί και το κεφάλι μας... Η ελπίδα όμως πεθαίνει τελευταία, μέσα μας πρέπει να βρούμε τη σωτηρία μας και όχι από τους άλλους, ΞΥΠΝΗΣΤΕ, ποτέ δεν είναι αργά, όχι για τη δική μας γενιά, αλλά για αυτήν πο! υ έρχεται, δεν θέλω τα παιδιά μου να ζήσουν μέσα στο φόβο και την ανασφάλεια, θέλω να τους δώσω αυτά που μου έδωσαν και οι δικοί μου γονείς, υπερηφάνεια, πίστη, αρχές, ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΨΥΧΗ πάνω από όλα και προσδοκία για το καλύτερο... Το ξέρω πως για τον άνεργο, τον άστεγο και τον πνιγμένο στα χρέη αυτά είναι ευχολόγια και έκθεση ιδεών, για μένα όμως δεν είναι... Είμαι έτοιμος να παλέψω ενάντια σε ότι επιβουλεύεται την πατρίδα μου, τα ιδανικά και τις αρχές που δίδαξαν οι πρόγονοί μας εδώ και χιλιάδες χρόνια, ΕΣΕΙΣ;;;;;

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!