16 Ιανουαρίου κάνω την παραγγελία.
15 ημέρες μετά, απαοφασίζω να επικοινωνήσω μαζί τους να δω γιατί δεν έχω παραλάβει ακόμα το προϊόν. Που να ήξερα τι δούλεμα θα πέσει...
Ξεκινάμε, λοιπόν! Στέλνω email, δεν μου απαντάνε, Ξαναστέλνω, ξανά γράψιμο... Παίρνω τηλέφωνο, μου λένε θα το κοιτάξουν και θα με ειδοποιήσουν. Εννοείται δεν ασχολήθηκε κανένας...
Πηγαίνω επιτόπου στα γραφεία τους, δεν βρίσκω τίποτα... Έπαιρνα τηλέφωνο για ημέρες, είτε μιλούσε, είτε δεν απαντάγανε... (μάλλον είχαν βαρεθεί να ακούνε παράπονα από τον κόσμο
που κλέβουνε...)
Στέλνω ξανά email, με ειρωνικά σχόλια για την εταιρεία τους. Εκεί μάλλον τους θίχτηκε ο εγωισμός τρομάρα τους ... και μου κάνανε τη χάρη να απαντήσουνε με email.
Είχαν το θράσος να μου πούνε ότι το προϊόν επεστράφη σε συτούς, γιατί η εταιρεία courier δεν με έβρισκε και ότι μου τηλεφωνούσανε αλλά δεν με βρίσκανε. Τους ζητάω τον αριθμό αποστολής για να δω τι έγινε και μου πετάνε την κορυφαία δικαιολογία ότι δεν τον έχουνε γιατί το προϊόν έιχε αποσταλεί ήδη ...
Τέλος πάντων, κάνω υπομονή και περιμένω να μου το ξαναστείλουν την επόμενη εβδομάδα. Που να ήξερα όμως...
Περιμένω μία εβδομάδα ακόμα, τίποτα...Ξαναπαίρνω τηλέφωνο, η γνωστή ατάκα θα το κοιτάξουν...
Στέλνω ένα ακόμα email με παράπονα, ζητώντας την ακύρωση της παραγγελίας και την επιστροφή των χρημάτων μου.
Μου τηλεφωνούν μετά από ημέρες και πέφτει η δεύτερη ατάκα. Ο προμηθευτής λέει έστειλε το προϊόν σε λάθος διεύθυνση και θα το ξαναστείλουν...
Αποτέλεσμα, το φαντάζεστε...Μία εβδομάδα πέρασε και ακόμα περιμένω...
Προσοχή, λοιπόν στο ηλέκτρονικό κατάστημα InTheBox.gr ! Βλέπω ότι ακόμα βάζουν προσφορές προϊοντων στα γνωστά site με κουπόνια, αλλά δυστυχώς δεν πρόκειται για σοβαρή εταιρία... Είναι κρίμα να περάσετε την ταλαιπωρία που πέρασα εγώ...
Σημειώνω ότι έχω κάνει πολλές αγορές από site του εξωτερικού (ebay, amazon, Κλπ) και δεν με έχουν κλέψει και σίγουρα δεν με έχουν κοροϊδέψει ούτε μία φορά! Ελάχιστες φορές δεν μου ήρθε το προϊόν και σε αυτές ακόμα μου επιστράφηκε ακέραιο το κόστος του προϊόντος μάζι με τα έξαδα αποστολής! Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί αυξάνονται οι αγορές από το εξωτερικό και κλείνουν τα μαγαζιά εδώ...
Κύριοι του InTheBox.gr να χαίρεστε το κατάστημά σας! Με εντυπωσιάσατε με τον επαγγελματισμό σας! Εύγε...
Αναγνώστης