tromaktiko: Μέχρι να μάθει ο γάιδαρος μου να μην τρώει …… ψόφησε

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

Μέχρι να μάθει ο γάιδαρος μου να μην τρώει …… ψόφησε



Αναρωτιέμαι πότε θα βρεθεί ένας πολιτικός που θα διαχειριστεί τα οικονομικά της Ελλάδας σαν να είναι το δικό του πορτοφόλι.
Ένας απλός άνθρωπος όπως εγώ με ένα χαμηλό έως μέσο δείκτη ευφυΐας για να πληρώσω αυτά που χρωστώ πρώτα θα πάρω αυτά που μου χρεωστάνε και μετά θα αρχίσω να πουλώ τα δικά μου για να πληρώσω το χρέος μου.
Αφού λοιπόν λέτε ότι χρεωστάνε 47 δισεκατομμύρια από φόρους γιατί δεν τους τα παίρνετε .
Κάντε ένα νόμο και εφαρμόστε τον με συνοπτικές διαδικασίες και πάρτε όλους τους φόρους που χρεωστάνε.
Είναι άδικο και εξωφρενικό εγώ να πληρώνω κανονικά το ΦΠΑ σε κάθε αγορά που κάνω και αυτός που το εισπράττει να μην το αποδίδει στο κράτος.
Και μην μου πείτε ότι θα κλείσουν επιχειρήσεις και θα έχουμε ανεργία.
Η ζήτηση παραμένει η ίδια και αν κλείσουν επιχειρήσεις φοροφυγάδων θα ανοίξουν άλλες στην θέση τους νομοταγείς επιχειρήσεις που θα πληρώνουν τους φόρους τους.
Κάντε κάτι έστω και τώρα πριν χαθούμε εντελώς.
‘’ Μέχρι να μάθει ο γάιδαρος μου να μην τρώει …… ψόφησε ‘’

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!