tromaktiko: Καταγγελία αναγνώστη για... ταλαιπωρία και κρύο

Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

Καταγγελία αναγνώστη για... ταλαιπωρία και κρύο



Στις 16/1/2012 από το κατάστημα ΚΑΤΣΑΝΑΣ Α.Ε. –Expert (Ορέστη Μακρή 18) αγόρασα μία σόμπα αλογόνου kerosan στην τιμή των 39,00 ευρώ. Οδηγήθηκα στο συγκεκριμένο κατάστημα αφού μέσα σε διάστημα 2 μηνών είχα αγοράσει 2 σόμπες αλογόνου μάρκας primo από το super market οι οποίες χάλασαν σχεδόν αμέσως αλλά ο υπεύθυνος μου επέστρεψε τα χρήματα. Στο κατάστημα αυτό μίλησα με κάποιον υπάλληλο πριν προχωρήσω στην αγορά και του είπα το ιστορικό για τις 2 σόμπες. Μου απάντησε ότι η kerosan έχει άμεση αντικατάσταση αν χαλάσει μέσα σε 2 μήνες !!! Την αγόρασα και μέσα σε μια βδομάδα μου χάλασε ο διακόπτης on/off. Αμέσως έτρεξα στο κατάστημα και μίλησα με τον ιδιοκτήτη ο οποίος μου είπε ότι δεν μπορεί να μου την αντικαταστήσει γιατί δεν έχει σόμπες αλλά θα κάνει ότι καλύτερο μπορεί σε λίγες μέρες. Οι μέρες κύλησαν και μετά από 3 τηλεφωνήματα καταλήγουμε στο σημερινό τέταρτο τηλεφώνημα όπου εκεί ζητούμε την επιστροφή των χρημάτων μας αλλά εκείνος άρχισε να λέει την ιστορία από την αρχή λέγοντας μας ότι θα πρέπει να στείλει την σόμπα στην kerosan.(Σημειωτέων ότι στην αρχή δεν κράτησε τη σόμπα για να την στείλει). Έχουμε 21/02/2012 και τον ποιο δύσκολο Χειμώνα των τελευταίων χρόνων, ο μισθός μου είναι 450 ευρώ το μήνα και η σύζυγος μου δεν δουλεύει.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!