tromaktiko: ΚΤΕΟ και υγραεριοκίνηση....το θέατρο του παραλόγου!

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

ΚΤΕΟ και υγραεριοκίνηση....το θέατρο του παραλόγου!



Ελληνικό Κράτος…Πριν 1 χρόνο τοποθέτησα στο ΙΧ μου σύστημα υγραεριοκίνησης. Με πληροφόρησαν τότε ότι θα έπρεπε να περάσω ΚΤΕΟ το ΙΧ μου (αν και δεν ήταν η σειρά του). Έτσι και έκανα. Το πέρασα ΚΤΕΟ, άλλαξα την άδεια κυκλοφορίας και όλα φυσικά πληρώνοντας το σχετικό αντίτιμο.. Φέτος με πληροφόρησαν ότι θα έπρεπε να ξαναπεράσω ΚΤΕΟ το ΙΧ μου….Μα αφού το πέρασα πέρυσι τους είπα. ΟΟΟΟΟΧΙ μου απάντησε η υπάλληλος του ΚΤΕΟ. Το περσινό δεν ισχύει. Το συγκεκριμένο ήταν για να ελεγχθεί η σωστή τοποθέτηση του συστήματος υγραερίου. Μα λέω στο σχετικό χαρτί που έχω υπάρχουν μετρήσεις για τα φρένα, αμορτισέρ και τόσα άλλα που είναι άσχετα με το σύστημα του υγραερίου. Για να μην τα πολυλογώ ήταν ανένδοτη. Θα πρέπει επίσης να προσκομίσετε και μία βεβαίωση (της τελευταίας εβδομάδας) για την σωστή λειτουργία του συστήματος υγραερίου. Μα της λέω, πέρυσι το ΚΤΕΟ βεβαίωσε ότι λειτουργεί σωστά, φέτος δεν έχει την τεχνογνωσία να το βεβαιώσει; Τι να σας πω μου απαντάει, έτσι είναι ο Νόμος… Πάω λοιπόν στον εγκαταστάτη του υγραερίου … για να μου δώσει τη σχετική βεβαίωση…40 ευρώ στοιχίζει μου απαντάει εκείνος. ΚΑΓΚΕΛΟ ΕΓΩ…Και μου εξηγεί ότι τα χρήματα (ή μέρος αυτών), τα παίρνει το Κράτος.

ΖΗΤΩ ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ…

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!