tromaktiko: Αναγνώστης καταγγέλλει παραπλάνηση καταναλωτή απο την COSMOTE

Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

Αναγνώστης καταγγέλλει παραπλάνηση καταναλωτή απο την COSMOTE



Μετά από σημερινή επικοινωνία με το "τμήμα εξυπηρέτησης πελατών" της COSMOTE και αφού με ευγένεια οι υπάλληλοι με παρέπεμψαν στο... "πουθενά" για να βρω μία σοβαρή και πειστική εξήγηση για τη χρέωση δύο παγίων σε ένα λογαριασμό μετά από αλλαγή πακέτου την οποία με υποχρέωσαν να κάνω λόγω λήξης του προηγούμενου, συστήνω ανεπιφύλακτα στους πιθανούς πελάτες να μήν πατήσουν το ποδαράκι τους στην εν λόγω εταιρεία.

θα μου πείτε, όλοι ίδιοι είναι, αλλά και ο μέσος Έλληνας πια βαρέθηκε να του βαράνε σφαλιάρες, γενικώς και να μη μιλάει.

Kουράστηκα, και τελικά δεν καταφερα να βγάλω άκρη.

Πρέπει κάποια στιγμή να καταλάβουν ότι ο πελάτης δεν είναι χαζός, και το να προσπαθούν να σε παραπλανήσουν χρησιμοποιώντας τεχνάσματα τη στιγμή ειδικά που εσύ είσαι ξεκάθαρος ότι δεν θες παραπάνω χρεώσεις είναι απλά απαράδεκτο.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!