tromaktiko: Tα μπράντ νέιμς της Θεσσαλονίκης, τα ... λογότυπα και οι υποκρισίες

Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

Tα μπράντ νέιμς της Θεσσαλονίκης, τα ... λογότυπα και οι υποκρισίες



Φαντάζομαι μάθατε οι περισοτεροι/σες για το νέο τουριστικό λογότυπο της πόλης μας που παρουσιάστηκε από τον πρόεδρο του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, τον δήμαρχο...
Γιάννη Μπουτάρη, τον αναπληρωτή πρόεδρο, αντιπεριφερειάρχη Απόστολο Τζιτζικώστα και τον αντιπρόεδρο Αριστοτέλη Θωμόπουλο.

Η υποκρισία σε όλη της το μεγαλείο.

Προβαίνουν σε πρωτόγνωρες καμπάνιες ξοδεύοντας άγνωστο ποσό χρημάτων για να προωθήσουν το "προϊόν" Θεσσαλονίκη με το ίδιο προϊόν να βρίσκεται σε κατάσταση μερικής αποσύνθεσης. Αμφιβάλω αν ο κος Μπουτάρης ως καλός επιχειρηματίας θα διαφήμιζε τα κρασιά του με ένα νέο "μπράντ" ενώ στα κελάρια του το ποντίκια και οι κατσαρίδες θα έκαναν πάρτι πάνω στα μπουκάλια!

Μετά από τόσους μήνες διαμαρτυριών μέσω δημοσιευμάτων από τον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο για τη απελπιστική κατάσταση που υπάρχει στη Ροτόντα από το παρεμπόριο και την αυξανόμενη παραβατικότητα, ο κος Δήμαρχος (και οι συν αυτώ) συνεχίζει να σφυρίζει αδιάφορα. Ακόμη και μετά από ένα ολόκληρο Δημοτικό συμβούλιο να αφιερώνεται στο θέμα με δραματικές φωνές και έκκληση για βοήθεια για το μοναδικό αυτό μνημείο που κινδυνεύει να εξοστρακιστεί από τις λίστες της UNESCO, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, όλοι σφυρίζουν αδιάφορα. Τα σεντόνια των αλλοδαπών όχι απλά βρίσκονται ακόμη εκεί, αλλά όλο και πληθαίνουν ενώ παράλληλα οι ίδιοι επεκτείνουν και το ωράριο παρουσίας τους δίχως να υπολογίζουν την αδρανή διοίκηση του Δήμου και την ανυπαρξία της ΕΛ.ΑΣ. (η οποία έκανε την εμφάνισή της πριν από πολύ καιρό σε τυπικό επίπεδο). Αλήθεια, ποιες απαντήσεις πήρε μετά τόσο καιρό ο πολλά υποσχόμενος σύλλογος φίλων του μνημείου για το σχέδιο δράσης του Δήμου Θεσσαλονίκης στη περιοχή και για τα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ μέτρα που υποσχέθηκε ότι θα πάρει; Για ποιον λόγο δεν δημοσιοποιούνται οι απαντήσεις;

Άκρως προκλητικές είναι και οι παρακάτω δηλώσεις που δημοσιεύονται στον Αγγελιοφόρο:

"Στο εξής, η δουλειά του Οργανισμού είναι να αγαπήσουν οι πολίτες αυτό το σήμα» τόνισε ο κ. Μπουτάρης ενώ ο κ. Τζιτζικώστας κάλεσε τους Θεσσαλονικείς να φορέσουν το αντίστοιχο μπλουζάκι στις επισκέψεις τους στο εξωτερικό και να γίνουν οι ίδιοι οι καλύτεροι πρεσβευτές της πόλης τους. Την ίδια στιγμή, το σήμα - ψηφιδωτό της καρδιάς θα κληθούν να χρησιμοποιούν όλοι οι φορείς του νομού Θεσσαλονίκης ενώ θα ακολουθήσει διαφημιστική εκστρατεία και στο εξωτερικό."

Λοιπόν. Ή ζούνε σε άλλη πόλη οι άνθρωποι ή έχουν πρόβλημα αντίληψης της πραγματικότητας. Ας μη γελιόμαστε. Γνωρίζουν πολύ καλά ότι ο (πρώην) ομορφότερος τουριστικός προορισμός της Θεσσαλονίκης έχει καταντήσει ένα ανεξέλεγκτο γκέτο στο οποίο σύμφωνα με τα λόγια της υπεύθυνης αντιδημάρχου μόνο με δυο διμοιρίες των ΜΑΤ μπορεί να παρουσιαστεί η δημοτική αστυνομία στη περιοχή αν χρειαστεί ανάγκη. Βρώμα από τα ούρα και ακαθαρσίες στων μικροπωλητών και του κάθε πικραμένου τοξικομανή, απέραντη αλλοίωση της φυσιογνωμίας με τα σεντόνια να αυξάνονται μέρα με τη μέρα, απίστευτη οχλαγωγία από τις φωνές των αλλοδαπών αναγκάζοντας τους κατοίκους να διπλοκλειδώνουν τα παράθυρά τους. Βραδιάζοντας, οι ίδιοι μετατρέπουν τον χώρο σε γήπεδο ποδοσφαίρου αποτρέποντας τον κάθε περαστικό να έχει πρόσβαση στο πεζοδρόμιο ενώ η κάθε ανυπεράσπιστη φοιτήτρια γίνεται στόχος των αλλοδαπών προκειμένου να προβεί σε αγορά των ...παπουτσιών τους. Αυτά τα ωραία συμβαίνουν!

Σε αυτήν τη περιοχή (στην οποία ουδεμία ασφάλεια παρέχεται προς τους υποψήφιους επισκέπτες της), ονειρεύονται οι φορείς της πόλης μας να οικοδομήσουν τη νέα τουριστική τους πολιτική με τα κάλπικα "μπράντ νέιμσ" και λογότυπα που παραπλανούν τον ανυποψίαστο υποψήφιο ταξιδιώτη. Φτάνουν στο σημείο μάλιστα να μας προτρέπουν να καταστούμε συνεργοί στη " μπράντ" καμπάνια τους φορώντας ειδικό μπλουζάκι στο οποίο θα απεικονίζεται το νέο σήμα που θα γράφει: "many stories, one heart".

Όχι κύριοι, δεν θα συμμετέχουμε σε αυτό το επικίνδυνο θέατρο που παίζετε προκειμένου να αναδείξετε απλά και μόνο τη πολιτικάντικη ματαιοδοξία σας. Πίσω από τα "χαρούμενα" λογότυπα και τα αμήχανα γέλια σας βρίσκεται η σκληρή πραγματικότητα των κατοίκων αυτής της γκετοποιημένης περιοχής (για το χάλι της οποίας έχετε ενημερωθεί με λεπτομέρειες) οι οποίοι βιώνουν ΑΝΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΙ το δικό τους δράμα και για το οποίο εδώ και μήνες ΔΕΝ ΔΙΝΕΤΕ ΔΕΚΑΡΑ.

Φυσικά όλοι οι κάτοικοι αυτής της ιστορικής πόλης θα θέλαμε να γεμίσει το κέντρο με επισκέπτες από όλα τα πλάτη και μήκη της Γης κάτω από μια οργανωμένη καμπάνια. Υπό τη προϋπόθεση όμως ότι έχουν ιεραρχηθεί σωστά οι προτεραιότητες για την διασφάλιση των συνθηκών ζωής των ανθρώπων που γεννήθηκαν, μεγάλωσαν, διαμένουν εδώ και σήμερα βρισκονται υπό ψυχολογική κατάρρευση.

Αφού λοιπόν συνεχίζετε να μας αγνοείτε, θα αντλήσουμε όσο δύναμη μας έχει απομείνει προωθώντας τη δική μας καμπάνια (με το σωστό brand και logo) η οποία ήδη έχει ξεκινήσει από τους κατοικους αυτού του τόπου προς όλες της κατευθύνσεις της χώρας μας και του εξωτερικού. Αυτό θα γίνει δια ζώσης αλλά και δια μέσου της τεχνολογίας. Η αφίσα - λογότυπο της περιοχής ήδη έχει προωθηθεί στα μέρη που χρειάζεται (φορείς, υπουργεία, εκθέσεις τουρισμού, πρεσβείες) προκειμένου να ενημερωθεί ο κόσμος.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!