tromaktiko: Τζιμπούρ: «Τα θέλω όλα»

Σάββατο 3 Μαρτίου 2012

Τζιμπούρ: «Τα θέλω όλα»



Μεγάλη όρεξη για την κατάκτηση του πρωταθλήματος έχει ο Ραφίκ Τζιμπούρ, ο οποίος βρέθηκε το μεσημέρι του Σαββάτου (3/3) στο Red Store στο «Γ. Καραϊσκάκης».


Ο επιθετικός του Ολυμπιακού υπέγραψε πολλά αυτόγραφα και έβγαλε φωτογραφίες με τους φίλους της ομάδας που επισκέφθηκαν το επίσημο κατάστημα των «ερυθρολεύκων». Μάλιστα, δεν παρέλειψε να κάνει δηλώσεις για τη μάχη του πρωταθλήματος. «Το πρωτάθλημα το πήραμε και πέρσι. Εγώ έχω μεγάλη όρεξη. Τα θέλω όλα», τόνισε ο Αλγερινός άσος.

Για την αναμέτρηση της ομάδας του με τον ΟΦΗ από την οποία θα απουσιάζει είπε: «Είναι μια δύσκολη ομάδα, αρκετά καλά αμυντικά. Την ξέρουμε από το πρώτο παιχνίδι στο Καραϊσκάκη. Θα ήθελα να είμαι κι εγώ στην ομάδα αλλά έχω δεχθεί κίτρινες κάρτες και δεν μπορώ. Ο Ολυμπιακός είναι μια μεγάλη ομάδα και εάν είναι συγκεντρωμένος τότε θα πάρει το αποτέλεσμα».

Για τις αυξημένες υποχρεώσεις του Ολυμπιακού αυτή την περίοδο ανέφερε: «Έχουμε συνηθίσει να παίζουμε σημαντικά παιχνίδια και μάλιστα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Εμείς θα συνεχίσουμε να κοιτάμε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά».

Τέλος για την αποθέωση που γνώρισε από τον κόσμο που έδωσε το παρών στο Red Store πρόσθεσε: «Είμαι πολύ χαρούμενος. Είναι καταπληκτικό συναίσθημα να βλέπεις ότι ο κόσμος είναι δίπλα σου, όπως συμβαίνει σήμερα αλλά και στο γήπεδο».

www.gazzetta.gr
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!