αναφέροντας τις προτιμήσεις τους, τι δωμάτια επιθυμούν, με τί θέα και σε ποιο ακριβώς σημείο του ορόφου.
Το ξενοδοχείο κατέγραψε το αίτημά τους στη βάση δεδομένων και έτσι, οι Σμιθς δεν θα χρειαστεί ποτέ να ξαναζητήσουν τίποτε άλλο: οι επιθυμίες τους θα είναι πάντα διαταγές του προσωπικού του ξενοδοχείου όταν περνούν το κατώφλι του! Και όλα αυτά, μέσω του προγράμματος Customer 360.
Όπως αναφέρει το Βuisness Insider, η συγκεκριμένη αλυσίδα ξενοδοχείων επιθυμεί να χρησιμοποιήσει αυτή την υπηρεσία για να κάνει πιο φιλικό το περιβάλλον για τους επισκέπτες της. Όμως αυτό δείχνει και έναν νέο τρόπο αντιμετώπισης πελατών στη βιομηχανία του πολυτελούς τουρισμού παγκοσμίως, που φαίνεται να εισάγεται για το μέλλον.
Σκοπός είναι ένα «ζεστό καλωσόρισμα», όχι μόνο στη Χαβάη, αναφέρει ο διευθυντής της αλυσίδας.