"Οι περισσότεροι Γερμανοί έχουν στην κατοχή τους και μια δεύτερη ιδιοκτησία. Το όνομα της, Ελλάδα", τονίζεται στο διαφημιστικό, με μεγάλα γράμματα, μην τυχόν και το αγνοήσει κανείς.
Όπως φαίνεται, ακόμα και μεγάλα (και τάχα μου σοβαρά) Μέσα Ενημέρωσης επιλέγουν να "κολυμπήσουν" στα λασπόνερα της προκλητικότητας (για να μην πούμε βλακείας), αξιοποιώντας την ένταση που προκλήθηκε προσφάτως στις σχέσεις ανάμεσα στηΓερμανία και την Ελλάδα, με τη χρήση στερεότυπων- παλαιών αλλά και καινούργιων.
Το Spectator ανήκει στους Ντέιβιντ και Φρέντερικ Μπάρκλεϊ, στους οποίους ανήκει και η εφημερίδα Daily Telegraph.
Η διαφήμιση προκάλεσε σειρά αντιδράσεων και πυρετώδεις διαλόγους στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.
Πολλοί είναι αυτοί που θεωρούν προκλητική έως γελοία τη διαφήμιση του περιοδικού, ενώ κάποιοι άλλοι τη βρήκαν... αστεία και πετυχημένη.
Σχολιαστής σε Forum σημείωνε ότι ούτε οι Γερμανοί, ούτε οι Έλληνες, πρέπει να παίρνουν στα σοβαρά τέτοιες προκλήσεις, πλην όμως -όπως σημειώθηκε στην ίδια συζήτηση-, και οι αναγνώστες της Bild πιστεύουν σε τέτοιες ανοησίες και οι Έλληνες (δικαίως) αντιδρούν.
nooz.gr