tromaktiko: Απάντηση αναγνώστη "Δεν μπορώ να διακόψω τη σύνδεση στη Wind"

Σάββατο 3 Μαρτίου 2012

Απάντηση αναγνώστη "Δεν μπορώ να διακόψω τη σύνδεση στη Wind"



Αγαπητέ συμπολίτη, μη στεναχωριέσαι κι εγώ παθών είμαι αλλά από την εταιρία Cosmote, μη νομίζεις ότι κι αυτοί είναι καλύτεροι από την WIND...(αφορά: Δεν μπορώ να διακόψω τη σύνδεση στη Wind, καταγγέλλει αναγνώστης )
τα ίδια και χειρότερα είναι φίλε μου. Για να σου δώσω να καταλάβεις εγώ είχα συμβόλαιο 27 Ευρώ/ μήνα για Internet On the Go 5 GB. Όταν έληξε το συμβόλαιο, χωρίς ειδοποίηση ανέβασαν την τιμή στα 30 ευρώ το μήνα. Μάλιστα ήμουν και 2 χρόνια πελάτης που πάντα πλήρωνα στο ακέραιο τους λογαριασμούς. Φυσικά αρνήθηκα να πληρώσω γιατί έκαναν παράνομη και μονομερής αύξηση χωρίς την συγκατάθεσή μου. Η ιστορία αυτή έγινε τον Οκτώβριο 2011 οπότε και έκανα αίτηση διακοπής. Μέχρι και σήμερα (3 Μάρτη) συνεχίζουν και στέλνουν λογαριασμό 30 ευρώ/μήνα παρόλο που δεν χρησιμοποιώ την υπηρεσία και κάθε μήνα κάνω νέα αίτηση πάλι για διακοπή. Μάλλον για να είμαι πιο σαφής τους ειδοποιώ τηλεφωνικώς, με email αλλά και γραπτώς ότι έχω διακόψει εδώ και 5 μήνες και ότι κακώς μου στέλνουν λογαριασμούς. Αυτοί στην Cosmote δεν καταλαβαίνουν τίποτε, ΕΚΕΙ! Συνεχίζουν και στέλνουν λογαριασμούς. Φυσικά καταλαβαίνεις ότι δεν έχω πληρώσει ούτε έναν λογαριασμό και μάλιστα τους έχω ήδη καταγγείλει στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή επωνύμως και ελπίζω να φάνε ένα καλό πρόστιμο για να σταματήσουν να κοροϊδεύουν τον κόσμο με τέτοιες τακτικές. Η άποψή μου για την Cosmote μετά από αυτό? Έλα έλα… θα σου βάλουν και σος για να γλυστράει! (που λέει και η διαφήμιση).

Ένας Παθών από τη μεγάλη Cosmote (τρομάρα της)
Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!