πλοίου (14 προς15 Απριλίου 1912) υπενθυμίζοντας ότι τα καναδικά πλοία περισυνέλεξαν από τη θάλασσα εκατοντάδες πτώματα των θυμάτων.
Τα τέσσερα γραμματοσημα απεικονίζουν την πλώρη και την πρύμνη του υπερωκεανίου της βρετανικής εταιρείας White Star.
Το πέμπτο γραμματόσημο, δείχνει το τεράστιο σκάφος να πλέει σε μια ήρεμη θάλασσα, με ένα χάρτη για το πρώτο και τελευταίο ταξίδι του μεταξύ Σαουθάμπτον και Νέας Υόρκης, που τελείωσε άδοξα στα ανοιχτά της Νέας Γης μετά από πρόσκρουση με παγόβουνο τη νύχτα της 14ης προς 15η Απριλίου του 1912.
«Φανταστείτε το μεγαλύτερο κινούμενο αντικείμενο όλων των εποχών που κάνει το παρθενικό του ταξίδι, χτυπά σε ένα παγόβουνο και βυθίζεται με τραγικό τρόπο. Είναι αυτή η εντύπωση που προσπάθησα να εικονογραφήσω» λέει ο σχεδιαστής Ντένις Πέιτζ που συμμετείχε στη δημιουργία των γραμματοσήμων.
«Για να οραματιστώ το υπερωκεάνιο φαντάστηκα τον εαυτό μου να στέκεται στη βάση της τεράστιας πλώρης του πλοίου. Αυτό μου έδωσε την αναγκαία προοπτική για να αισθανθώ σε πιο σημείο ένα τέτοιο αντικείμενο μπορεί να είναι εντυπωσιακό».
Εξοπλισμένος με στεγανά διαμερίσματα, ο τιτανικος είχε παρουσιαστεί ως σχεδόν αβύθιστος. Όμως το κύτος "σκίστηκε" από το παγόβουνο και βυθίστηκε παίρνοντας στον υγρό του τάφο 1.514 από τους 2.224 επιβάτες του.
Οι επιζώντες μεταφέρθηκαν στη Νέα Υόρκη, ενώ τέσσερα καναδικά πλοία που αναχώρησαν από το Χάλιφαξ και τη Νέα Σκοτία περισυνέλεξαν 328 πτώματα από τον ωκεανό. Συνολικά 150 από αυτές τις σορούς έχουν ταφεί στο Χάλιφαξ.
«Ακόμα και σήμερα, ο Καναδάς και ιδίως το Χάλιφαξ διατηρούν μια διηνεκή σχέση με την βαθιά ανθρώπινη ιστορία του Τιτανικού» δηλώνει ο Πίτερ Μακέι, υπουργός Εθνικής Άμυνας και βουλευτής της Νέας Σκοτίας.