Σύμφωνα με τα ιταλικά μέσα ενημέρωσης, η σχετική δαπάνη αγγίζει τα δέκα εκατομμύρια ευρώ και ο μειοδοτικός διαγωνισμός βρίσκεται ήδη σε προχωρημένη φάση, από τη στιγμή που οι αυτοκινητοβιομηχανίες, έχουν ήδη καταθέσει τις σχετικές προσφορές.
Στο διαδίκτυο, χιλιάδες πολίτες διαμαρτύρονται, υπενθυμίζοντας, ότι τα ιταλικά υπουργεία, η δημόσια διοίκηση και η τοπική αυτοδιοίκηση, διαθέτουν ήδη πάνω από πενήντα χιλιάδες αυτοκίνητα, προς εξυπηρέτηση μελών της κυβέρνησης, κοινοβουλευτικών επιτροπών και ομάδων, δημάρχων, ιθυνόντων της τοπικής αυτοδιοίκησης και ανώτερων υπαλλήλων, γενικότερα, του όλου κρατικού μηχανισμού.
Η εφημερίδα «Κορριέρε Ντέλλα Σέρα», προσθέτει ότι το συνολικό, ετήσιο κόστος, για τους φορολογούμενους, αγγίζει τα δυο δισεκατομμύρια ευρώ.
Την υπόθεση, αποκάλυψε σήμερα το περιοδικό «Λ' Εσπρέσσο», υπογραμμίζοντας, ότι την ώρα που η χώρα μαστίζεται από οικονομική κρίση και στα γκαράζ του δημοσίου βρίσκονται αχρησιμοποίητα τουλάχιστον οκτακόσια αυτοκίνητα, το ιταλικό κράτος, αποφασίζει να παραγγείλει άλλα τετρακόσια.
Στο διαδίκτυο, πάνω από έξι χιλιάδες Ιταλοί ζητούν να ακυρωθεί η νέα αυτή αγορά και το κόμμα «Ιταλία των Αξιών», του πρώην εισαγγελέα Αντόνιο Ντι Πιέτρο, με ερώτησή του στην βουλή, ζητά από την κυβέρνηση Μόντι, να δώσει επιπλέον εξηγήσεις.
Ειδική έρευνα, τέλος, αναφέρει, ότι αν το ιταλικό δημόσιο αντί να αγοράζει, επέλεγε να νοικιάσει αυτοκίνητα, με τη μορφή του leasing, θα μείωνε τη σχετική δαπάνη κατά ποσοστό 18%.