Ο λόγος για την Puma, την κολοσσιαίων διαστάσεων γερμανική πολυεθνική, η οποία εδώ και δύο μήνες έχει αιτηθεί προστασίας από τους πιστωτές της στην Ελλάδα. Μια αίτηση που προκαλεί γέλια, αν αναλογιστεί κανείς πως η εταιρεία παγκοσμίως σημείωσε τζίρους 3 δισ. ευρώ. Πολύ περισσότερο δε, όταν η γνωστή επιχείρηση, ενώ αιτείται προστασίας στη χώρα μας, ανοίγει νέο κατάστημα στο εμπορικό κέντρο «The Mall», προσλάμβάνοντας παράλληλα διαφημιστική εταιρεία..
Η εταιρεία ισχυρίζεται πως με τη λήξη της αποκλειστικής συνεργασίας με τη μητρική (Puma Γερμανίας) και την αλλαγή της εμπορικής της δραστηριότητας στις πωλήσεις λιανικής, θα διατηρεί αποθέματα ύψους 2,5 εκατομμυρίων ευρώ, τα οποία αντικατοπτρίζουν την πραγματική δραστηριότητα της επιχείρησης. Κοινώς, η διοίκηση της ελληνικής θυγατρικής, δεν αναγνωρίζει την εσκεμμένη εγκατάλειψή της από την μητρική, και δηλώνει πτρος το ελληνικό Δημόσιο ότι η φορολόγησή της πρέπει να γίνει μόνο επί των αποθεμάτων της!
Έτσι, αν η εταιρεία πουλάει το εμπόρευμά της, με υποθετική κερδοφορία 300 χιλιάδεων ευρώ ετησίως, βάσει των όσων ισχυρίζεται στο Πρωτοδικείο όπου συζητείται η αίτησή της για υπαγωγή στο άρθρο 99, θα εξοφλήσει τα χρέη της προς τρίτους σε 450 χρόνια! Και αυτό διότι τα χρέη της φτάνουν σήμερα στα 135 εκατομμύρια ευρώ!
Τα παραπάνω βέβαια, δεν εμπόδισαν καθόλου την Puma, να εγκαινιάσει την περασμένη εβδομάδα ένα νέο κατάστημά της στο «The Mall», ενώ ετοιμάζει πρωτοφανή διαφημιστική καμπάνια ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου, την οποία βασίζει στον ταχύτερο άνθρωπο στον κόσμο, τον Τζαμαϊκανό Γιουσέιν Μπολτ!