του Λευτέρη Ζαβλιάρη
Το έργο του μετρό ήταν και παραμένει ένα αγκάθι στη Θεσσαλονίκη αφού περισσότερα προβλήματα δημιουργεί η κατασκευή του, τη στιγμή που θα έπρεπε να είναι ένα έργο κοντά...στην ολοκλήρωση του που θα έδινε μια ανάσα στο κυκλοφοριακό κομφούζιο της πόλης.
Η αποκατάσταση που επιχείρησε να φέρει η Αττικό Μετρό στα προβλήματα που υπήρχαν με την κατασκευάστρια-ανάδοχο εταιρεία, είχε μάλλον προσωρινή διάρκεια, αφού τα προβλήματα συνεχίζονται να είναι έντονα.
Όπως αναφέρουν οι εργαζόμενοι, η έλλειψη των υλικών συνεχίζεται και δεν έχουν έρθει νέα, όπως είχε ανακοινωθεί στις αρχές του προηγούμενου μήνα, με το έργο δείχνει να βρίσκεται στον αέρα.
Το χειρότερο σενάριο
Ωστόσο το χειρότερο σενάριο είναι άλλο για το πολυπόθητο έργο της Θεσσαλονίκης. Όπως αναφέρουν στο REDALERT άνθρωποι που γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα για το Μετρό, υπάρχει το ενδεχόμενο αποχώρησης της αναδόχου από το έργο, αφού πρώτα αποζημιωθεί από την Αττικό Μετρό.
Μετά από αυτό θα ακολουθήσει η διάσπαση του έργου σε επτά διαφορετικά εργοτάξια, τα οποία θα αναλάβουν διαφορετικοί εργολάβοι.
Όσο για τους εργαζόμενους; Οι υπάρχοντες με μια τέτοια εξέλιξη θα μείνουν στον «αέρα», αφού έχουν συμβάσεις με την υπάρχουσα ανάδοχο και ένα ενδεχόμενο αποχώρησης της, θα σήμανε αποχώρηση και των ίδιων, με τους εργολάβους να προσλαμβάνουν αλλοδαπούς εργάτες με χαμηλότερους μισθούς, κάνοντας το έργο πιο οικονομικό.
redalert.gr