Όσοι έχετε ταξιδέψει στο Λονδίνο, δεν μπορεί να μην έχετε παρατηρήσει τα κλασικά μαύρα ταξί το σήμα κατατεθέν στους δρόμους της αγγλικής πρωτεύουσας, τα οποία...
κυκλοφορούν από το 1948. Τα πασίγνωστα αυτά οχήματα όμως, έφθασαν στο τέλος τους, ένεκα της οικονομικής κρίσης.
Η Manganese Bronze η οποία τα κατασκευάζει, ανακοίνωσε ότι σταματά την παραγωγή τους, καθώς δεν κατάφερε να επιτύχει συμβιβασμό με τους πιστωτές της και να προχωρήσει σε αναδιάρθρωση των χρεών της. Το αποτέλεσμα ήταν να χρεοκοπήσει, αν και προσπάθησε ως την τελευταία στιγμή να βρει λύση από την Κίνα.
Η εταιρεία των θρυλικών ταξί, από το Κόβεντρυ, απέλυσε όπως ήταν φυσικό και τους 288 υπαλλήλους. Είναι χαρακτηριστικό, ότι η Manganese Bronze έχει να παρουσιάσει κέρδη από το 2007,ενώ δεν μπόρεσε πρόσφατα ούτε να επισκευάσει τα τιμόνια 400 αυτοκινήτων που παρουσίασαν πρόβλημα και ανακλήθηκαν. Σύμφωνα με τους οδηγούς, τα οικονομικά προβλήματα προήλθαν από το υψηλό κόστος κατασκευής (50.000 ευρώ το ένα) και το κόστος συντήρησης.
Monopoli.gr
κυκλοφορούν από το 1948. Τα πασίγνωστα αυτά οχήματα όμως, έφθασαν στο τέλος τους, ένεκα της οικονομικής κρίσης.
Η Manganese Bronze η οποία τα κατασκευάζει, ανακοίνωσε ότι σταματά την παραγωγή τους, καθώς δεν κατάφερε να επιτύχει συμβιβασμό με τους πιστωτές της και να προχωρήσει σε αναδιάρθρωση των χρεών της. Το αποτέλεσμα ήταν να χρεοκοπήσει, αν και προσπάθησε ως την τελευταία στιγμή να βρει λύση από την Κίνα.
Η εταιρεία των θρυλικών ταξί, από το Κόβεντρυ, απέλυσε όπως ήταν φυσικό και τους 288 υπαλλήλους. Είναι χαρακτηριστικό, ότι η Manganese Bronze έχει να παρουσιάσει κέρδη από το 2007,ενώ δεν μπόρεσε πρόσφατα ούτε να επισκευάσει τα τιμόνια 400 αυτοκινήτων που παρουσίασαν πρόβλημα και ανακλήθηκαν. Σύμφωνα με τους οδηγούς, τα οικονομικά προβλήματα προήλθαν από το υψηλό κόστος κατασκευής (50.000 ευρώ το ένα) και το κόστος συντήρησης.
Monopoli.gr