Τι λένε ιδιοκτήτες νυχτερινών μαγαζιών...
Μπορεί οι Έλληνες κατά τη διάρκεια της ημέρας να κοπιάζουν προκειμένου να εξασφαλίσουν τα προς το ζην, τη νύχτα όμως αποζητούν τη διασκέδαση και προθυμοποιούνται να χαλάσουν κάτι παραπάνω για να ικανοποιήσουν αυτή την ανάγκη.
Oι Έλληνες ως μεσογειακός λαός έχουν ροπή προς το γλέντι, το ξενύχτι, τη χαλάρωση.
Ας μη ξεχνάμε πως οι Αρχαίοι Έλληνες ήταν εφευρέτες του κρασιού, της ταβέρνας, των νυχτερινών κέντρων διασκέδασης. Εξυμνούσαν το Διόνυσο και τον Πανό, που ήταν θεοί του κρασιού και της ευθυμίας. Ωστόσο, η διασκέδαση των αρχαίων συναντά ουσιώδεις διαφορές συγκριτικά με των σύγχρονων. Στην αρχαιότητα, η διασκέδαση είχε να κάνει με τη ψυχική και πνευματική ισορροπία. Για το λόγο αυτό οργάνωναν συμπόσια ή εστιάσεις παρέα με φίλους, πλαισιωμένα από μουσικούς, χορευτές και ακροβάτες. Σήμερα, η διασκέδαση είναι πιο μοναχική και περιλαμβάνει χαμηλής ποιότητας θεάματα.
Κατά την προ της κρίσης περίοδο, ο ελληνικός λαός σπαταλούσε αλόγιστα χρήματα στα νυχτερινά κέντρα, από τα οποία έπεφτε συχνά θύμα εκμετάλλευσης λόγω των εξωφρενικών τιμών.
«Σήμερα ο τζίρος του κάθε πελάτη δείχνει πως έχει περιοριστεί η καταναλώσιμη ποσότητα. Πλέον ο κόσμος ελέγχει την αγορά και πραγματοποιεί πιο προσεκτικές αγορές. Αναζητά τα καλύτερα προϊόντα σε όσο το δυνατόν χαμηλότερες τιμές», επισήμανε στο ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ (tilegrafima.gr) ο Κος Γρηγόρης Βασιλειάδης, υποδιευθυντής του εστιατορίου Pasaji.
Το γεγονός αυτό επιβεβαιώνεται κι από την Κα Φωτεινή Γούλα, η οποία είναι υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων του ομίλου Πανά και εργάζεται στο CITY BAR.Η Κα Γούλα δήλωσε στο ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ πως «Ο Έλληνας συνεχίζει να βγαίνει αλλά με διαφορετικούς ρυθμούς. Τα μαγαζιά που γεμίζουν είναι λίγα. Ο κόσμος αναζητά ποιότητα σε προσιτές τιμές “value for money”».
Αν και οι καιροί έχουν αλλάξει η ανάγκη των ανθρώπων να βγουν έξω και να γλεντήσουν παραμένει. Τα τελευταία χρόνια όμως, η οικονομική στενότητα δεν επιτρέπει στους Έλληνες να χαλούν υπέρογκα χρηματικά ποσά στα νυχτομάγαζα.
Όπως δήλωσε στο ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ ο κος Γεράσιμος Στουφής, ιδιοκτήτης του ΟΝΑΡ ROCK café-bar: «Η κατάσταση δεν είναι όπως τα προηγούμενα 4-5 χρόνια. Οι Έλληνες βγαίνουν αλλά κυρίως Παρασκευοσαββατοκύριακα και με χαμηλότερο budget.Η κατανάλωση είναι φανερά λιγότερη».
Τα πράγματα είναι εξίσου δύσκολα για τη μέρα και τη νύχτα. Οι ισχυρισμοί ότι οι Έλληνες εξακολουθούν να διασκεδάζουν με την ίδια συχνότητα και να ξοδεύουν τα ίδια χρήματα με το παρελθόν είναι ψευδείς .Η νυχτερινή διασκέδαση πληρώνει πολύ ακριβά την κρίση ,καθώς έχουν μπει λουκέτα στα νυχτερινά μαγαζιά, έχουν μειωθεί οι μέρες λειτουργίας τους και έχουν περικοπεί τα νυχτοκάματα.
Στο πεδίο της μουσικής οι άνεργοι έχουν φτάσει το 62%.Μάλιστα έρευνες του Εθνικού Κέντρου Κοινωνικών Ερευνών έχουν δείξει πως οι μεγάλες πίστες έχουν μειωθεί κατά 45,7%,ενώ τα ρεμπετάδικα κατά 51,4%.Για το λόγο αυτό, τόσο οι ιδιοκτήτες των μαγαζιών όσο και οι καλλιτέχνες αποφάσισαν να καταστήσουν τη διασκέδαση πιο προσιτή για τον ελληνικό λαό. Όπως είναι φυσικό δεν θα μπορούσε κάποιος να δώσει 90€ για ένα μπουκάλι κρασί , για το οποίο γνωρίζει πως στη λιανική η τιμή του δεν θα ξεπερνούσε τα 8€.Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός της παρέας που έφερε ποτό από το σπίτι.
Ο Κος Δημήτρης Μανωλάς ιδιοκτήτης του café-bar DOLCE,επισημαίνει στο ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ πως «Οι Έλληνες δεν έχουν περιορίσει τις εξόδους, αλλά την κατανάλωση. Παλαιότερα έβγαιναν δύο άτομα και άνοιγαν φιάλη, πλέον αρκούνται σε κάτι φθηνότερο, όπως για παράδειγμα η μπύρα».
Επιπλέον, έχει σημειωθεί 40% μείωση στο μισθό των «πρώτων ονομάτων» και 50% στων υπολοίπων. Ακόμη και τα έσοδα από τις αναμνηστικές φωτογραφίες και τα λουλούδια έχουν μειωθεί κατά 90%.
Τα λουλούδια μάλιστα αποτελούσαν εκάστοτε τη βασική πηγή εσόδων των νυχτερινών μαγαζιών ,καθώς το πέταγμα των λουλουδιών αποτελεί μια πατέντα απερίσκεπτης σπατάλης. Κάθε δίσκος των 15 με 20 λουλουδιών συνήθιζε να στοιχίζει 3,5-10€ ανάλογα το μαγαζί. .Ο πραγματικός τζίρος στα νυχτερινά μαγαζιά έρχεται από τα λουλούδια δεδομένου του ελάχιστου κόστους αγοράς τους, της λεγόμενης «ανακύκλωσης» τους και λόγω του ότι δεν φορολογούνται. Η φοροδιαφυγή από τα λουλούδια στοιχίζει στα κρατικά ταμεία 3 δις ανά έτος, καθώς πάνω από 10 δις δεν περνούν από την εφορία.
Η οικονομική κρίση έχει φέρει τους Έλληνες σε δεινή θέση και το άγχος τους έχει καταβάλει. Οι ψυχολόγοι επισημαίνουν πως «Ο κόσμος ξεχνιέται από τα προβλήματα της καθημερινότητας διασκεδάζοντας». Διασκεδάζω ( δια + σκεδάζω= διασκορπίζω) κυριολεκτικά σημαίνει κομματιάζω και πετώ μακριά τα θρύματα του άγχους και της στενοχώριας. Επομένως, είναι εμφανής η ανάγκη των Ελλήνων για διασκέδαση, η οποία μπορεί να τους παρέχει εκτόνωση και ψυχική εκφόρτιση σε μια περίοδο όπου μάχονται καθημερινά για την επιβίωση.
Oι Έλληνες ως μεσογειακός λαός έχουν ροπή προς το γλέντι, το ξενύχτι, τη χαλάρωση.
Ας μη ξεχνάμε πως οι Αρχαίοι Έλληνες ήταν εφευρέτες του κρασιού, της ταβέρνας, των νυχτερινών κέντρων διασκέδασης. Εξυμνούσαν το Διόνυσο και τον Πανό, που ήταν θεοί του κρασιού και της ευθυμίας. Ωστόσο, η διασκέδαση των αρχαίων συναντά ουσιώδεις διαφορές συγκριτικά με των σύγχρονων. Στην αρχαιότητα, η διασκέδαση είχε να κάνει με τη ψυχική και πνευματική ισορροπία. Για το λόγο αυτό οργάνωναν συμπόσια ή εστιάσεις παρέα με φίλους, πλαισιωμένα από μουσικούς, χορευτές και ακροβάτες. Σήμερα, η διασκέδαση είναι πιο μοναχική και περιλαμβάνει χαμηλής ποιότητας θεάματα.
Κατά την προ της κρίσης περίοδο, ο ελληνικός λαός σπαταλούσε αλόγιστα χρήματα στα νυχτερινά κέντρα, από τα οποία έπεφτε συχνά θύμα εκμετάλλευσης λόγω των εξωφρενικών τιμών.
«Σήμερα ο τζίρος του κάθε πελάτη δείχνει πως έχει περιοριστεί η καταναλώσιμη ποσότητα. Πλέον ο κόσμος ελέγχει την αγορά και πραγματοποιεί πιο προσεκτικές αγορές. Αναζητά τα καλύτερα προϊόντα σε όσο το δυνατόν χαμηλότερες τιμές», επισήμανε στο ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ (tilegrafima.gr) ο Κος Γρηγόρης Βασιλειάδης, υποδιευθυντής του εστιατορίου Pasaji.
Το γεγονός αυτό επιβεβαιώνεται κι από την Κα Φωτεινή Γούλα, η οποία είναι υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων του ομίλου Πανά και εργάζεται στο CITY BAR.Η Κα Γούλα δήλωσε στο ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ πως «Ο Έλληνας συνεχίζει να βγαίνει αλλά με διαφορετικούς ρυθμούς. Τα μαγαζιά που γεμίζουν είναι λίγα. Ο κόσμος αναζητά ποιότητα σε προσιτές τιμές “value for money”».
Αν και οι καιροί έχουν αλλάξει η ανάγκη των ανθρώπων να βγουν έξω και να γλεντήσουν παραμένει. Τα τελευταία χρόνια όμως, η οικονομική στενότητα δεν επιτρέπει στους Έλληνες να χαλούν υπέρογκα χρηματικά ποσά στα νυχτομάγαζα.
Όπως δήλωσε στο ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ ο κος Γεράσιμος Στουφής, ιδιοκτήτης του ΟΝΑΡ ROCK café-bar: «Η κατάσταση δεν είναι όπως τα προηγούμενα 4-5 χρόνια. Οι Έλληνες βγαίνουν αλλά κυρίως Παρασκευοσαββατοκύριακα και με χαμηλότερο budget.Η κατανάλωση είναι φανερά λιγότερη».
Τα πράγματα είναι εξίσου δύσκολα για τη μέρα και τη νύχτα. Οι ισχυρισμοί ότι οι Έλληνες εξακολουθούν να διασκεδάζουν με την ίδια συχνότητα και να ξοδεύουν τα ίδια χρήματα με το παρελθόν είναι ψευδείς .Η νυχτερινή διασκέδαση πληρώνει πολύ ακριβά την κρίση ,καθώς έχουν μπει λουκέτα στα νυχτερινά μαγαζιά, έχουν μειωθεί οι μέρες λειτουργίας τους και έχουν περικοπεί τα νυχτοκάματα.
Στο πεδίο της μουσικής οι άνεργοι έχουν φτάσει το 62%.Μάλιστα έρευνες του Εθνικού Κέντρου Κοινωνικών Ερευνών έχουν δείξει πως οι μεγάλες πίστες έχουν μειωθεί κατά 45,7%,ενώ τα ρεμπετάδικα κατά 51,4%.Για το λόγο αυτό, τόσο οι ιδιοκτήτες των μαγαζιών όσο και οι καλλιτέχνες αποφάσισαν να καταστήσουν τη διασκέδαση πιο προσιτή για τον ελληνικό λαό. Όπως είναι φυσικό δεν θα μπορούσε κάποιος να δώσει 90€ για ένα μπουκάλι κρασί , για το οποίο γνωρίζει πως στη λιανική η τιμή του δεν θα ξεπερνούσε τα 8€.Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός της παρέας που έφερε ποτό από το σπίτι.
Ο Κος Δημήτρης Μανωλάς ιδιοκτήτης του café-bar DOLCE,επισημαίνει στο ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ πως «Οι Έλληνες δεν έχουν περιορίσει τις εξόδους, αλλά την κατανάλωση. Παλαιότερα έβγαιναν δύο άτομα και άνοιγαν φιάλη, πλέον αρκούνται σε κάτι φθηνότερο, όπως για παράδειγμα η μπύρα».
Επιπλέον, έχει σημειωθεί 40% μείωση στο μισθό των «πρώτων ονομάτων» και 50% στων υπολοίπων. Ακόμη και τα έσοδα από τις αναμνηστικές φωτογραφίες και τα λουλούδια έχουν μειωθεί κατά 90%.
Τα λουλούδια μάλιστα αποτελούσαν εκάστοτε τη βασική πηγή εσόδων των νυχτερινών μαγαζιών ,καθώς το πέταγμα των λουλουδιών αποτελεί μια πατέντα απερίσκεπτης σπατάλης. Κάθε δίσκος των 15 με 20 λουλουδιών συνήθιζε να στοιχίζει 3,5-10€ ανάλογα το μαγαζί. .Ο πραγματικός τζίρος στα νυχτερινά μαγαζιά έρχεται από τα λουλούδια δεδομένου του ελάχιστου κόστους αγοράς τους, της λεγόμενης «ανακύκλωσης» τους και λόγω του ότι δεν φορολογούνται. Η φοροδιαφυγή από τα λουλούδια στοιχίζει στα κρατικά ταμεία 3 δις ανά έτος, καθώς πάνω από 10 δις δεν περνούν από την εφορία.
Η οικονομική κρίση έχει φέρει τους Έλληνες σε δεινή θέση και το άγχος τους έχει καταβάλει. Οι ψυχολόγοι επισημαίνουν πως «Ο κόσμος ξεχνιέται από τα προβλήματα της καθημερινότητας διασκεδάζοντας». Διασκεδάζω ( δια + σκεδάζω= διασκορπίζω) κυριολεκτικά σημαίνει κομματιάζω και πετώ μακριά τα θρύματα του άγχους και της στενοχώριας. Επομένως, είναι εμφανής η ανάγκη των Ελλήνων για διασκέδαση, η οποία μπορεί να τους παρέχει εκτόνωση και ψυχική εκφόρτιση σε μια περίοδο όπου μάχονται καθημερινά για την επιβίωση.