tromaktiko: Προτιμώ να βλέπω "World Party" παρά... Μενεγάκη!

Πέμπτη 7 Ιουλίου 2016

Προτιμώ να βλέπω "World Party" παρά... Μενεγάκη!



Γράφει η ειδική συνεργάτης, 
Είναι η ταπεινή μου άποψη που ίσως δεν δώσει και κανένας σημασία, αλλά έτσι...
πιστεύω. Φυσικά και έχω δει σχεδόν όλα τα επεισόδια "World Party" εκτός από κάποιες Τετάρτες που είχα άλλες υποχρεώσεις. Θα μου λείψει. Ήταν η συνήθεια της εβδομάδας. Έβλεπα αυτά τα μέρη που ίσως δεν πρόκειται να δω από κοντά ποτέ μου. Μάθαινα πράγματα που ήταν πραγματικά ενδιαφέροντα και έβλεπα αυτούς τους νέους ανθρώπους να με ψυχαγωγούν και να το χαίρομαι.

Και ναι, προτιμώ να βλέπω "World Party" παρά την "Ελένη" τη Μενεγάκη που συνεχώς πουλάει προϊόντα σε ένα στούντιο. Ξαναλέω είναι η προσωπική μου άποψη και δεν χρειάζεται να συμφωνεί κανείς.

 Το "World Party" μπορεί να είναι μια δύσκολη εκπομπή, να έχει πολλά έξοδα και αυτά τα παιδιά να έχουν τραβήξει μεγάλη ταλαιπωρία στα γυρίσματα αλλά άξιζε. Και ναι, κι εγώ συγκινήθηκα χθες και θα μου λείψει αυτή η εκπομπή!
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!