χρηματοδότησης για τον αυτοκινητόδρομο Πάτρα-Πύργος σύμφωνα με έγγραφο του Υπουργείου Υποδομών.
Σύμφωνα με αυτό το έγγραφο της Γενικής Διεύθυνησης Συγκοινωνιακών Υποδομών-Διεύθυνση Οδικών Υποδομών της Γενικής Γραμματείας Υποδομών, θα εξασφαλίσει ότι «θα εγκριθεί, χωρίς προβλήματα και χωρίς καθυστερήσεις» από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Αυτές τις μέρες οριστικοποιούνται οι συμπληρώσεις της ΑΚΟ με βάση τα όσα έχει ζητήσει η Ομάδα Jaspers, για να προχωρήσουν οι διαδικασίες που προβλέπονται για την ένταξη του έργου στο Νέο ΕΣΠΑ και στη συνέχεια θα αρχίσουν να υπογράφονται οι συμβάσεις.
Να σημειωθεί ότι η Ομάδα Jaspers είναι αρμόδια για την υποβοήθηση των διαδικασιών ένταξης των μεγάλων έργων σε συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα και ταυτόχρονα είναι και ο τεχνικός σύμβουλος στον οποίο η Κομισιόν θα αναθέσει να κάνει τον έλεγχο της Αίτησης Χρηματοδότησης του έργου.
Μετά τη διεξαγωγή των 7 δημοπρασιών, αναμένεται η προκήρυξη της τελευταίας 8ης εργολαβίας στο τμήμα ΒΙΠΕ Πάτρας-Κόμβος Μιντιλογλίου που θα ολοκληρώσει την διαδικασία των δημοπρατήσεων.
Μέχρι τώρα στις 4 εργολαβίες (για όλο το νότιο τμήμα του Πάτρα-Πύργος) έχει μειοδοτήσει η Κ/Ξ Τοξότης-Ομάδα Κατασκευών, στις εργολαβίες 5 και 7 η ΙΝΤΕΡΚΑΤ και στην εργολαβία 6 η CD Infrastrutture.
Στην καλύτερη περίπτωση τα έργα θα ξεκινήσουν το πρώτο τρίμηνο του 2018 καθώς ακόμα και στις αρχές Σεπτεμβρίου να ενταχθεί το έργο στο Νέο ΕΣΠΑ θα χρειαστεί χρόνος για να σταλούν οι 8 συμβάσεις στο Ελεγκτικό Συνέδριο προκειμένου να εγκριθούν και κατόπιν θα υπογραφούν οι συμβάσεις.
Ευχή όλων είναι ο «σαλαμοποιημένος» αυτοκινητόδρομος να ολοκληρωθεί μέχρι το 2021, προκειμένου το ταξίδι από την Αθήνα μέχρι τον Πύργο να διαρκεί μόλις 2 ώρες και 30 λεπτά σε συνθήκες υψηλής οδικής ασφάλειας.
Πηγή