tromaktiko: Δέσποινα Καμπούρη: Το γεμάτο αγάπη μήνυμα για τα γενέθλια της κορούλας της

Παρασκευή 11 Αυγούστου 2017

Δέσποινα Καμπούρη: Το γεμάτο αγάπη μήνυμα για τα γενέθλια της κορούλας της



Καθημερινά βλέπουμε τα social media να γεμίζουν ευχές και τρυφερά λόγια από τους χρήστες για τους αγαπημένους τους ανθρώπους...
Κάτι αντίστοιχο συνέβη και στην περίπτωση της Δέσποινας Καμπούρη, η οποία ευχήθηκε για τα γενέθλια της αγαπημένης της κορούλας, Ελένης.

Η μικρή της έχει σήμερα τα γενέθλιά της και η δημοσιογράφος μέσα από μία άκρως καλοκαιρινή ανάρτηση, της ευχήθηκε τα καλύτερα με τα πιο τρυφερά λόγια.

Αναλυτικά έγραψε: «Λενιώ μου, σ’ ευχαριστώ που μου έδωσες την ευκαιρία να ξαναπλάσω κουλουράκια από λάσπη, να πλατσουρίσω στη θάλασσα, να παίξω με καραβάκια, να πετάξω με μαγικά άλογα και να χαϊδέψω όλες τις κατσίκες του ζωολογικού πάρκου. Σ’ ευχαριστώ που μου έδωσες μια δικαιολογία για να φτιάξω σπιτικές τούρτες γενεθλίων. Σ’ ευχαριστώ που έφερες ευτυχία στη ζωή όλων μας εδώ και έξι χρόνια. Είσαι ο χτύπος της καρδιάς μου. Αγαπημένη μου κόρη, να ζήσεις όμορφα και έντονα την κάθε σου στιγμή. Σ’ αγαπώ».
Πηγή
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!