παραγγείλεις όμως υπάρχουν κάποιες ενδείξεις πως κάτι δεν πάει καλά με αυτό το μέρος, γεγονός που επιβεβαιώνεται όταν φτάσει το φαγητό στο τραπέζι σου αλλά και μετά από αυτό. Ορίστε λοιπόν όλα εκείνα τα σημάδια που δείχνουν πως έκανες τη χειρότερη δυνατή επιλογή για εκείνο το lunch break ή το ρομαντικό δείπνο που είχες σκεφτεί.
Κανείς δεν σε υποδέχεται
Ένα από τα πρώτα πράγματα που οφείλει να σου προκαλέσει ένα καλό εστιατόριο είναι το αίσθημα της φιλοξενίας. Εκεί δημιουργούνται οι πρώτες εντυπώσεις. Σε περίπτωση που απουσιάζει κάποιος για την υποδοχή ίσως θα πρέπει να σκεφτείς αν έκανες λάθος που προτίμησες να φας εδώ.
Σε αγνοούν
Και άντε πες παρακάμπτεις το προηγούμενο. Όταν όμως είσαι ήδη 25 λεπτά στο χωρό και κανείς, μα κανείς, δεν έχει πλησιάσει το τραπέζι σου, λογικό θα είναι να πρέπει να αρχίσεις να ανησυχείς. Υπάρχει άλλωστε και ένας άγραφος κανόνας στα πραγματικά κλασσάτα εστιατόρια που υποστηρίζει πως εντός ενός λεπτού θα πρέπει κάποιος από το μαγαζί να σε καλωσορίσει και να σου προσφέρει νερό.
Υπάρχουν λεκέδες
Αυτό είναι ίσως το πιο προφανές. Παρότι κακές ημέρες έχουν όλα τα εστιατόρια, το να υπάρχουν λεκέδες στα σερβίτσια, τα ποτήρια, τα μαχαιροπήρουνα ή ακόμη και στο χώρο είναι απλά απαράδεκτο.
Το προσωπικό είναι κακοδιάθετο
Το να εργάζεται κάποιος στο service είναι αρκετά ζόρικο και το καταλαβαίνω. Αλλά το να βλέπεις στο πρόσωπο του σερβιτόρου ζωγραφισμένο το μίσος, μια Χριστοπαναγία να είναι σχεδόν έτοιμη να βγει από το στόμα του και μια συνεχή αίσθηση ότι μπορεί να σου ρίξει χλέπα στο φαγητό, είναι σημάδια πως υπάρχει τεράστιο θέμα με το προσωπικό.
Ο υπεύθυνος δεν σε βοηθάει καθόλου
Ένα φάουλ που πολλοί δεν αντιλαμβάνονται εύκολα αλλά είναι σημαντικό. Το να βρίσκεται στον χώρο κάποιος υπεύθυνος ή πολύ περισσότερο ο ιδιοκτήτης και να μην παρέμβει σε περίπτωση που χρειάζεται κάποιος βοήθεια ή δημιουργηθεί μια παρεξήγηση.
Αργούν τα πιάτα
Δεν είναι λίγες οι φορές που λαμβάνει χώρα μια μεγάλη καθυστέρηση και τα πιάτα έρχονται αργοπορημένα στο τραπέζι σου. Αυτό σημαίνει πως κάτι δεν λειτουργεί σωστά στην κουζίνα και πως υπάρχει πρόβλημα συντονισμού με το service. Μπορεί να συμβεί και το αντίθετο όμως, δηλαδή τα πιάτα να έρχονται με τόσο μεγάλη ταχύτητα που δεν σου έχουν επιτρέψει να ολοκληρώσεις ακόμη το προηγούμενο. Ο ρυθμός είναι η λέξη κλειδί και πρέπει να τον έχει κάθε εστιατόριο που σέβεται τον εαυτό του.
Νιώθεις πως θέλουν να σε ξεφορτωθούν
Οι σερβιτόροι έχουν μαζευτεί σε μια γωνιά και σε κοιτάζουν κάπως περίεργα. Δεν είναι η αίσθησή σου και συμβαίνει. Κυρίως σε επιχειρήσεις που δεν φροντίζουν να εκπαιδεύουν καταλλήλως το προσωπικό τους. Μην εμπιστεύεσαι αυτές τις επιχειρήσεις.
Πηγή