Κάποτε, συναντήθηκαν και πέρασαν μια...
ιδιαίτερα διασκεδαστική βραδιά μαζί. Η Γκρέις Κέλι με την ομορφιά & τη φινέτσα της εντυπωσίασε τον Έλληνα μεγιστάνα, ο οποίος έφυγε από τη ζωή στις 15/3/1975.
Εκείνος... ένας πραγματικά σπουδαίος άντρας που αποτέλεσε μια κορυφαία προσωπικότητα... από τις διασημότερες στον κόσμο...Ένας Έλληνας ο οποίος πέρασε τα στενά σύνορα της χώρας του κι έγινε γνωστός σε όλον τον κόσμο...
Ο άνθρωπος που ενσάρκωσε μοναδικά τη στερεοτυπική εικόνα του Έλληνα. Ο Αριστοτέλης Ωνάσης. Εργατικός, φιλόδοξος, αισιόδοξος, πληθωρικός, γλεντζές κατάφερε όσα κανένας άλλος. Δημιούργησε μια ολόκληρη αυτοκρατορία μέσα από τις στάχτες της Μικρασιατικής Καταστροφής κι έγινε δεκτός στους κύκλους των διεθνών VIPs.
Η ιδιωτική του ζωή, οι έρωτές του, οι επιχειρηματικές του επιτυχίες απασχόλησαν και συνεχίζουν να απασχολούν όσα χρόνια και να περάσουν. Γιατί ήταν ένας μύθος.
Εκείνη...Μία από τις πιο αστραφτερές σταρ του Χόλλυγουντ. Επιτομή του αμερικανικού chic με απαράμιλλη ομορφιά. Τιμημένη με Όσκαρ, πρότυπο στυλ εκατομμυρίων γυναικών και όνειρο άλλων τόσων ανδρών.
Πριγκίπισσα στη ζωή και στην οθόνη που μάγεψε με τον παραμυθένιο γάμο της όλο τον κόσμο. Μια γυναίκα που πολλοί μπορεί να νομίζουν ότι έζησε ζωή βγαλμένη από παραμύθι, που δυστυχώς δεν ήταν πάντα ροζ...
Κάποτε, αυτοί οι δύο "μύθοι" συναντήθηκαν και πέρασαν μια ιδιαίτερα διασκεδαστική βραδιά μαζί... Φυσικά, ήταν και οι δύο με τους συντρόφους τους. Η μεν με τον πρίγκιπα Ρενιέ του Μονακό, και ο δε, με τη Μαρία Κάλλας.
"Ο πρίγκιπας Ρενιέ του Μονακό και η Γκρέις Κέλι θέλουν μπουζούκια". Η επιθυμία τους δεν θα μπορούσε παρά να γίνει σεβαστή από τον οικοδεσπότη τους στην Ελλάδα Αριστοτέλη Ωνάση που τους πήγε στη φημισμένη «Σπηλιά του Παρασκευά» στο Πειραιά. Εκεί μεσουρανούσε ο Μανώλης Χιώτης.
Η άφιξή τους ξάφνιασε τον περισσότερο κόσμο , καθώς δεν περίμεναν ποτέ ότι το πριγκιπικό ζεύγος θα ήθελε να ακούσει μπουζούκια. Η παρουσία του Ωνάση και της Κάλλας στα αθηναϊκά μπουζούκια ήταν γνωστή . Αποτυπώθηκε ένας ζωηρός διάλογος ανάμεσα στην ντίβα της όπερας με τον ιερέα του μπουζουκιού. Ο δημοσιογράφος Δημήτρης Λυμπερόπουλος περιγράφει την εξής συνομιλία (και την καταγράφει το peireorama):
«Χιώτης: Μεγάλη μας τιμή κυρία Κάλλας, δεν έχω λόγια να σας ευχαριστήσω.
Κάλλας: δική μου τιμή κύριε Χιώτη, γιατί πιστέψτε με ότι η αποψινή βραδιά ήταν η πιό ευχάριστη ψυχαγωγικά της ζωής μου. Σας εκφράζω και τα συγχαρητήρια της πριγκίπισσας που με έβαζε κατά την διάρκεια των τραγουδιών να της μεταφράζω τα λόγια στα αγγλικά
Χιώτης: Αυτό με φοβίζει
Κάλλας: Να μη σας φοβίζει, γιατί η πριγκίπισσα είναι ερωτευμένη γυναίκα και μου εξέφρασε τον θαυμασμό της όχι μόνο για την δεξιοτεχνία σας και τη φωνή της κυρίας Λίντα, αλλά και για κάποιους στίχους που προσπάθησα να τους μεταφράσω όσο σωστότερα μπορούσα. »
Τότε η Γκρέις Κέλι ζήτησε να μάθει σε τι διαφέρει το μπουζούκι από τις ηλεκτρικές κιθάρες των Beatles με τον Χιώτη να απαντά «Κυρία Κάλλας παρακαλώ εξηγείστε στην πριγκίπισσα ότι οι χορδές της ηλεκτρικής κιθάρας δονούνται από την πρίζα και οι χορδές του μπουζουκιού κατευθείαν από την καρδιά.»