Care Market.gr και το yoda.gr.
Η συνένωσή τους θα τους επιτρέψει να εδραιωθούν ως το μεγαλύτερο αμιγώς online σούπερ μάρκετ σε πελατολόγιο και όγκο πωλήσεων, με την κεφαλαιοποίηση ενός μεριδίου αγοράς που θα ξεπερνά το 25%, δημιουργώντας νέα δεδομένα στην αγορά.
Η συμφωνία των δύο πλευρών προβλέπει την προοδευτική από κοινού λειτουργία των δύο εταιρειών, τη διατήρηση της πλατφόρμας του Care market.gr, ως βασικού brand του νέου σχήματος και την ανάληψη του management από το yoda.gr, το οποίο διατηρεί και την πλειοψηφία στη νέα εταιρεία που δημιουργείται.
Σήμερα το Caremarket.gr προμηθεύεται αρκετούς κωδικούς προϊόντων από την αλυσίδα Σκλαβενίτης ενώ η yoda.gr από την ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός. Κάτι που αναμένεται να αλλάξει στο άμεσο μέλλον προς όφελος μιας εκ των δύο αλυσίδων σούπερ μάρκετ. Επικρατέστερη, όπως υποστηρίζουν στελέχη της αγοράς είναι η αλυσίδα Σκλαβενίτης.
Η συμφωνία της Yoda.gr και της Caremarket.gr προβλέπει την προοδευτική από κοινού λειτουργία των δύο εταιρειών, τη διατήρηση της πλατφόρμας του Caremarket.gr, ως βασικού brand του νέου σχήματος και την ανάληψη του management από το yoda.gr, το οποίο διατηρεί και την πλειοψηφία στη νέα εταιρεία που δημιουργείται.
Στην Ελλάδα, από το 66% του πληθυσμού που αποτελεί χρήστες του Ιντερνετ, το 45% είναι e-shoppers και ο τζίρος από τις διαδικτυακές αγορές –να σημειώσουμε ότι αναφερόμαστε σε όλα τα αγαθά και τις υπηρεσίες– υπολογίζεται στο 2,33% του ΑΕΠ. To ότι η Ελλάδα έχει μείνει πίσω φανερώνει βέβαια και τα πολύ μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης. Γνώστες της αγοράς εκτιμούν ότι σύντομα το 5% του τζίρου των σούπερ μάρκετ θα πραγματοποιείται μέσω e-shopping.
Σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, ο βασικός λόγος που κάνει τους Έλληνες να στρέφονται στα ηλεκτρονικά super markets είναι η εξοικονόμηση χρόνου και ακολουθούν η ύπαρξη online προσφορών με χαμηλές τιμές και η ποικιλία προϊόντων που μπορεί να μην διατίθενται σε συνoικιακά super markets.
Πηγή