Επικοινωνησα με την εταιρια και τους γνωστοποιησα το αιτημα μου.
Μου προτειναν βεβαια καποιες προσφορες αλλα αφου δεν ενδιαφερομουν επεμενα στο αιτημα μου για διακοπη. Μου απαντησαν οτι αν δεν πληρωσω και τον τελευταιο λογαριασμο
δεν μου κανουν την διακοπη.
Τους ειπα οτι τα αυτην την περιοδο ειμαι δυσκολα αλλα μπορω να το κανω και τον αλλον μηνα.
Και μου απαντανε πως οτι μεχρι να πληρωσω οτι χρωσταω θα συνεχισω να ειμαι συνδρομητης
και τοτε θα γινει διακοπη.
Δηλαδη η "μεγαλη" vodafone θα συνεχισει να με χρεωνει με παγια μεχρι να της πληρωσω τον τελευταιο λογαριασμο
και τα παγια βεβαια.
Με κρατα συνδρομητη της παρα την θεληση μου.
Η Γραμματεια Προστασιας Καταναλωτη το γνωριζει αυτο?
Επισημανα στην εταιρια οτι αυτο που κανουν ειναι παρανομο.
Μου ειπανε οτι ειναι καθολα νομιμο.
Μακρια ολοι απο την εταιρια παιδια πριν μπλεξετε και εσεις.
Εμεις παντως οικογενειακως ουτε με το κυαλι δεν θα την ξαναδουμε!!
ANAΓΝΩΣΤΗΣ