Ο χαρακτηρισμός με τον οποίο αναφέρεστε σε ανάρτηση σας στο blog tromaktiko,θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως σε καμία περίπτωση δεν συνάδει με το προφίλ, το ήθος και το ύφος της επιχείρησής μας...
και η πλεον των 40 ετων διαχρονική εμπιστοσύνη των πελατών μας το αποδεικνύει .
Στόχος και σκοπός μας είναι να εξυπηρετούμε τους πελάτες που μας εμπιστεύονται προσπαθώντας να παρέχουμε υπηρεσίες υψηλού επιπέδου και σίγουρα όχι να τους ταλαιπωρούμε. Επιπλέον, εκτιμούμε την οικονομική δυσχέρεια και τις δύσκολες εποχές που όλοι περνάμε,για αυτό το λόγο η στάθμευση-πάρκινκ στους χώρους μας είναι δωρεάν.
Ωστόσο, σε έναν Όμιλο που απασχολεί πάνω από 500 εργαζομένους είναι πιθανό να συμβούν και κάποια λάθη. Στα πλαίσια αυτά και επιθυμώντας να λάβουμε γνώση του συμβάντος που αναφέρατε, παρακαλούμε πολύ να επικοινωνήσετε μαζί μας στο imoutsoyiannis@diogenis.com ή στο τηλέφωνο 210-8941620 για να μας δώσετε επιπλέον λεπτομέρειες για το περιστατικό ώστε να λάβουμε τα απαραίτητα μέτρα.
Με εκτίμηση,
Α. Κουκουλάς
Διευθυντής Πωλήσεων και Marketing
Balux- Αστέρας Γλυφάδας