tromaktiko: Απαντηση στο γραφειο τυπου του Δημου Αμαρουσιου

Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010

Απαντηση στο γραφειο τυπου του Δημου Αμαρουσιου



Με αφορμή την απάντηση του Γραφείου Τύπου του Δ. Αμαρουσίου (http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/09/blog-post_4249.html) και προς αποκατάσταση της αλήθειας θα ήθελα να τονίσω τα εξής:
1) Εγώ, ο "ανώνυμος αναγνώστης" έχω στείλει από εχτές τα παράπονα μου ΕΠΩΝΥΜΩΣ στο επίσημο mail του Δήμου Αμαρουσίου, γεγονός το οποίο σκοπίμως δεν αναφέρεται πουθενά στην απάντηση του γραφείου τύπου.
2) Εγώ, ο "ανώνυμος αναγνώστης" θα ήθελα να μάθω πότε έγινε αυτή η περιβόητη "μελέτη" και συζήτηση με τους κατοίκους όπως επίσης και γιατί δεν ενημερώθηκα από το Δήμο να παραβρεθώ προσωπικά ώστε να εκφράσω τα παράπονα μου για την αφόρητη κατάσταση που επικρατεί στη "Λεωφόρο" (πλέον) Ευκαλύπτων...
3) Εγώ, ο "ανώνυμος αναγνώστης" θα ήθελα να μάθω πότε "ΘΑ" ανακουφιστεί η λεωφόρος Ευκαλύπτων και πότε ακριβώς ο δήμος "ΘΑ" δώσει μόνιμη λύση στο πρόβλημα (με ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ φυσικά διότι τόσα χρόνια πήξαμε στα "ΘΑ")...
4) Τέλος εγώ, ο "ανώνυμος αναγνώστης", θα ήθελα να μάθω ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ποια έργα είναι αυτά που έχουν εκπονηθεί και γίνονται (;;) για την ανακούφιση της εν λόγω πολύπαθης περιοχής...
Αν μη τι άλλο, μέχρι σήμερα, το μόνο "έργο" που έχει κάνει ο Δήμος είναι να σταθμεύει ένα περιπολικό της Δημοτικής Αστυνομίας στην συμβολή των οδών Κανάρη και Ξάνθου και να βάζει τους υπαλλήλους του να στέλνουν ΑΚΟΜΑ περισσότερα αυτοκίνητα στη λεωφόρο Ευκαλύπτων, μην αφήνοντας τους να μπουν στα στενά της περιοχής.

Αναμένω με ενδιαφέρον την νέα απάντηση του γραφείου τύπου...
Με εκτίμηση,
Δ. Αθανασίου (ο "ανώνυμος" αναγνώστης)
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!