Όταν πας στο κατάστημα σου λένε ότι είναι πουλημένο. Σε ερώτησή μου γιατί δεν έχει βγει από το site η απάντηση είναι ότι ή αργεί το site να ανανεωθεί ή μπορεί το κομμάτι να μην το έχω πουλήσει αλλά να είναι κρατημένο!!!
Η λογική δηλαδή είναι οι υπάλληλοι να κρατάνε κομμάτια για τους φίλους τους και οι ηλίθιοι που κοιτάνε τη σελίδα να τρέχουν στο κατάστημα να ψωνίσουν! Είναι χαρακτηριστικό το παράδειγμα με το Πλαίσιο Περιστερίου. Υπάρχει επεξεργαστής που παίρνω τηλέφωνο από την Τετάρτη, στα κεντρικά μου λένε ότι υπάρχει ενώ στο κατάστημα μου λένε ότι έχει πουληθεί. Και αυτή η ιστορία είναι η ίδια κάθε μέρα τις τελευταίες πέντε μέρες. Σήμερα πήγα από το κατάστημα του Περιστερίου και σε ερώτηση μου η απάντηση ήταν ότι το κομμάτι είναι κρατημένο! Από την ΤÎ! �τάρτη?? Μα τι νόημα έχει τότε? Ας κάνουν ηλεκτρονικά την πώληση να μην ταλαιπωρούμαστε από κατάστημα σε κατάστημα. Τι θα πει το κρατάω μια εβδομάδα αν κάποιος άλλος πηγαίνει από το κατάστημα? Ποια η λογική στο να λες ότι δεν το στέλνω ηλεκτρονικά αλλά έλα στο κατάστημα αν είναι να πας από εκεί και να σου πουν "το έχουμε κρατήσει για άλλον"?
Είναι πραγματικά κρίμα για μια τέτοια επιχείρηση. Η λογική του ελάτε στο κατάστημα και ότι κάτσει είναι τραγική. Θεωρώ κοροϊδία και όχι ευκαιρία αυτό που κάνουν.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ