tromaktiko: Παιγνίδια του μέλλοντος!

Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2010

Παιγνίδια του μέλλοντος!



Αυτό το βιντεάκι πιστεύω δημιουργεί πολλά συναισθήματα.  Οπως θα δείτε η LEGO πασίγνωστη εταιρεία παιγνιδιών...
μαζί με άλλες βέβαια εταιρείες, ασχολούνται στα εργαστήρια τους με τα παιγνίδια του (πολύ κοντινού) μέλλοντος. Αφενός μεν οι καινούριες τεχνολογίες και δυνατότητες (όπως το KINECT) είναι καταπληκτικές, τα παιγνίδια θα είναι πια σχεδόν ζωντανά (αν και γι αυτό θέλει ακόμα λίγο δουλειά), αφετέρου δε, χάνεται πιστεύω λίγο η φαντασία που δημιουργούσαν τα παιγνίδια LEGO με τα οποία μεγάλωσα.

Τελικά, και ειλικρινά δεν το περίμενα, αρχίζω να πιστεύω ότι και εγώ με την σειρά μου, οταν το παιδί μου μεγαλώσει θα πω την κλασική κουβέντα τον "μεγάλων" που τόσο κοροίδευα μικρός: "Στην εποχή μου γιε μου δεν...". Πω πω...



http://triple-click.blogspot.com
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!