tromaktiko: Σχετικά με "Συγκεντρώνουν τρόφιμα για ευάλωτες ομάδες"

Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

Σχετικά με "Συγκεντρώνουν τρόφιμα για ευάλωτες ομάδες"



Θα ήθελα να ρωτήσω την αναγνώσρια που έστειλε αυτό το κείμενο.
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/12/blog-post_683.html

Προς τι τέτοιο μίσος για την «πρώτη εθελοντική οργάνωση στη χώρα μας»;
Γιατί τόσες ανακρίβειες και ψέμματα αφού τα γνωρίζετε εκ των έσω;

Δεν είναι δουλειά μου να απαντήσω στο κείμενο αυτό, αλλά της Διεύθυνσης του Ερυθρού Σταυρού (αν αξίζει τελικά)

Προσωπικά πάντως, επειδή είμαι κορόιδιο, χαμηλόβαθμος εθελοντής, θα πάω στη δεματοποίση των τροφίμων που θα μοιραστούν σε άπορους και θα ενισχύσω εγώ ο ίδιος ο εθελοντής που δε μου καλύπτεται η μετακίνηση, οικονομικά τον Ερυθρό Σταυρό της Ελλάδας γιατί πιστεύω ότι, όχι μόνο εγώ, αλλά όλοι οι άνθωποι έχουμε ανάγκη την ύπαρξή του.
Όσο υπάρχουν άνθρωποι
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!