Σύμφωνα με τον κ. Νικητιάδη, τα γραφεία ΕΟΤ εξωτερικού με τη σημερινή τους μορφή στοιχίζουν πολύ ακριβά και έχουν φτωχό αποτέλεσμα. Ως εκ τούτου δεν μπορούν να συγκριθούν αλλά ούτε και να ανταγωνιστούν αντίστοιχες μονάδες άλλων χωρών, αφού λειτουργούν με προδιαγραφές που ίσχυαν πριν από πολλά έτη. Δεν υπάρχει συσχέτιση δαπάνης-αποτελέσματος και δεν συμβαδίζουν με τις τάσεις που επιτάσσει το σύγχρονο μάρκετινγκ.
Στόχος του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, σύμφωνα με τον κ. Νικητιάδη, είναι να λειτουργήσουν τα γραφεία ως ολοκληρωμένες μονάδες μάρκετινγκ με κατάλληλη στελέχωση και εξειδικευμένους ρόλους, βάσει της νέας στρατηγικής για τον ελληνικό τουρισμό.
Όσον αφορά στο Γραφείο Πληροφοριών ΕΟΤ στο Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών "Ελ. Βενιζέλος", ο κ. Νικητιάδης ανέφερε ότι από τότε που ιδρύθηκε μέχρι σήμερα, τόσο η τεχνολογία στον τομέα της επικοινωνίας και της παροχής πληροφόρησης, όσο και οι ανάγκες των ταξιδιωτών έχουν μεταβληθεί. Για τον λόγο αυτό κρίθηκε σκόπιμο να αλλάξει μορφή και χώρο ενώ μελετάται το ενδεχόμενο σε συνεργασία με τις υπηρεσίες του Διεθνούς Αεροδρομίου Αθηνών "Ελ. Βενιζέλος" να γίνει εγκατάσταση γραφείου ΕΟΤ για την παροχή πληροφόρησης (infokiosk).
Επίσης, ο ΕΟΤ προβαίνει στις απαραίτητες ενέργειες για τον εξοπλισμό, τη στελέχωση και λειτουργία ενός μοντέρνου γραφείου πληροφοριών στον πεζόδρομο της Διονυσίου Αεροπαγίτου, απέναντι από το Μουσείο της Ακρόπολης.
http://e-rooms.blogspot.com/2011/02/blog-post_21.html