Πριν από 2 μήνες κατάργησα την μία κάρτα μου και έβγαλα μία άλλη πάλι από την Πειραιώς. Σε αυτήν που κατήργησα είχα ένα χρέος από αγορές σε δόσεις της τάξεως των 1000 ευρώ. Όταν λοιπόν πήρα την καινούργια κάρτα στο σύστημα της Winbank φαινόμουν να έχω μία ανενεργή κάρτα με ένα χρέος και 2 ενεργές. Μέχρι εδώ όλα καλά και για τον επόμενο μήνα έβλεπα και τις 3 κάρτες , όπου πλήρωνα κανονικά τις υποχρεώσεις μου σε όλες τις κάρτες. Εδώ και μία εβδομάδα μου βγάλανε από το σύστημα την ανενεργή κάρτα και έτσι δεν μπορώ να έχω πρόσβαση στο χρέος που έχω και να το παρακολουθώ. Να σημειώσω ότι της δόσεις τις πλήρωνα μόλις τις έβλεπα στον υπολογιστή και δεν περίμενα το εκκαθαριστικό του μηνός για να μην μου φαίνονται πολλά στο τέλος.
Πήρα τηλέφωνο στα κεντρικά της τράπεζας και όταν τους είπα να βάλουν πάλι στο σύστημα το χρέος μου από την ανενεργή κάρτα , μου απάντησαν ότι δεν χρειάζεται γιατί εμείς σας στέλνουμε μηνιαίο εκκαθαριστικό. Και την απαντώ την κυρία με ποίο δικαίωμα μου αφαιρείτε το δικαίωμα να έχω πρόσβαση σε ένα αναγνωρισμένο χρέος μου προς την τράπεζα, οι πληροφορίες που μας δίνετε μέσω της Winbank δεν είναι για να έχουμε πλήρη ελέγχω των τραπεζικών μας συναλλαγών ; , πως είστε σίγουροι ότι το εκκαθαριστικό θα φτάσει σίγουρα στα χέρια μου και γιατί να πρέπει να βγω από το μηνιαίο μου προγραμματισμό δίνοντας με την μίας ένα μεγάλο ποσό κάθε μήνα.
Φανταστείτε ότι για κάποιον λόγο δεν λάβω το μηνιαίο εκκαθαριστικό και δεν προλάβω να πληρώσω , τι γίνεται; καταργούνται οι άτοκες δόσεις και πληρώνω νταβατζιλιδικά τόκο. Όλα αυτά και σε κάποιον που είναι εντάξει στις υποχρεώσεις του , φανταστείτε τι γίνεται σε αυτούς που έχουν ανοιχτά χρέη, σφαγή.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ