tromaktiko: Aπάντηση στο "Δίκαιη λύση στο θέμα του καπνίσματος"

Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011

Aπάντηση στο "Δίκαιη λύση στο θέμα του καπνίσματος"



Φιλε μου μαλλον εχεις μπερδεψει τους ορους του φασισμου και της δημοκρατιας. Ειναι δικαιωμα του καθενος να επιλεγει σε ποιο μαγαζι θα παει και θα αφησει τα χρηματα του οπως ειναι και δικαιωμα του να καπνισει η οχι.
 http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/02/blog-post_4674.html
Δεν μπορεις ομως να υποχρεωνεις καποιον να αναπνευσει τον καπνο σου. Δεν μπορεις να τον υποχρεωσεις να παει σε συγκεκριμενο μαγαζι. Αυτο που προτεινεις ειναι φασισμος. αυτο που προτεινεις για τον διαχωρισμο των μαγαζιων ειναι φασισμος γιατι δεν μπορει να υποχρεωνει τα καταστηματα να εχουν συγκεκριμενο τυπο αδειων. Αυτο που προτεινεις ειναι φασισμος γιατι δεν μπορει καποιος να μου αφαιρεσει το δικαιωμα μου ωστε να αναπνεω καθαρο αερα. Δεν μπορει να μου αφαιρεσει το δικαιωμα μου να μπορω να ΖΗΣΩ! Ειναι φασισμος οπως ενα παραδειγμα: να υπαρχουν καταστηματα ανδρων και γυναικων. εφοσων ο πληθυσμος ειναι παλι45%-55%. να γινουν μαγαζια με ανδρες και γυναικες. Τα καταστηματα πρεπει να σταματησουν το τσιγαρο. Αυτο που πρεπει να καταλαβουν ολοι οι καπνιστες και οι καταστηματαρχες ειναι πως δεν μπορουν να πωλουν εναν καφε 3-4-5 ευρω απο την στιγμη που ο μεσος ορος στις ευρωπαικες πρωτεουσες ειναι κατω απο  2 ευρω! Φυσικα και πρεπει να κατεβασουν τις τιμες! η κινηση δεν θα μειωθει απο το τσιγαρο. το τσιγαρο ειναι η προφαση! Σε ολη την ευρωπη τετοιοι νομοι εχουν κανει καλυτερο τον κοσμο... Εαν η κυβερνηση δεν ειναι ικανη να περασει εναν νομο και οι πολιτες της δεν ειναι ικανοι να υπακουσουν τοτε αυτο που χρειαζεται ειναι χουντα! Δημοκρατια ειναι να εχω το δικαιωματα μου χωρις να καταπατω τα δικαιωματα των γυρω μου και ο τροπος που προτεινεις καθε αλλο παρα δημοκρατικος ειναι!
Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!