tromaktiko: Σάπια εγγύηση της BOSCH με αγενές προσωπικό service!

Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

Σάπια εγγύηση της BOSCH με αγενές προσωπικό service!



Είχα πάρει ένα σίδερο BOSCH από τα NOTOS ΗΟΜΕ στο Golden Hall (74 ευρώ). Μέσα σε έξι μήνες από τότε που το πήρα (εντός εγγύησης φυσικά), έσπασε ένα από τα κουμπάκια που έχει.
Πήγα λοιπόν στο NOTOS ΗΟΜΕ και μου λένε οτι εμείς δεν καλύπτουμε την εγγύηση μετά τις πρώτες 15 μέρες. Πρέπει να πάρετε τηλέφωνο στα κεντρικά που βρίσκονται στην Αθηνών-Λαμίας για να σας το επισκευάσουν ή να σας το αλλάξουν.
Τηλεφωνώ στα κεντρικά και μου λένε με μεγάλη ειρωνεία και σχεδόν υβριστικά οτι πρέπει να πάω το σίδερο εκεί, στην Αθηνών-Λαμίας να το ελέγξουν και μετά θα δουν τι θα κάνουν και οτι αυτό γίνεται είτε για 74 ευρώ είτε για 200, και αν θέλω το κάνω αλλιώς πρόβλημά μου!!! Και φυσικά δεν υπάρχει άλλος τρόπος από το να πας εκεί, να πληρώσεις δηλαδή την βενζίνη σου να το δουν και αν χρειάζεται ανταλλακτικό και δεν στο αντικαταστήσουν να φύγεις μέχρι να έρθει το ανταλλακτικό και μετά να ξαναπάς να το πάρεις. Τόσο δρόμο που θα κάνω μέχρι εκεί, που είναι στου διαόλου τη μάνα το service, θα το έχω πληρώσει 2 φορές το σίδερο των 74 ευρώ. Και φυσικά μπορώ αν θέλω να το στείλω και με courier, αλλά με τα έξοδα δικά μου όπως μου είπαν (πλήρωνε πάλι δηλαδή).

Τι σόι εγγύηση είναι αυτή? Γιατί θα πρέπει να πληρώσω εγώ ο έρμος ο πελάτης που είχα την ιδέα να πάρω συσκευή της BOSCH επιπλέον χρηματά για κάτι που ήδη πλήρωσα και θα έπρεπε να δουλεύει σωστά? Αν πρέπει να πληρώσεις για την εγγύηση ποιος ο λόγος να έχεις εγγύηση?

Επίσης η εταιρεία θα έπρεπε να επενδύει σε καλύτερο προσωπικό και όχι σε άτομα που βαριούνται να κάνουν τη δουλειά τους και είναι αγενείς με τους πελάτες που στο κάτω κάτω της γραφής δε φταίνε σε τίποτα για τα ελαττωματικά προιόντα της εταιρείας!



ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!